اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت بیمه ایران:

3.5 میلیون فرهنگی از بیمه طلایی استفاده می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران گفت: در حال حاضر بیش از 3 میلیون و 500 هزار شاغل و بازنشسته فرهنگی از مزایای بیمه تکمیلی طلایی استفاده می‌کنند.

3.5 میلیون فرهنگی از بیمه طلایی استفاده می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد سهامیان‌مقدم عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در اردبیل اظهار داشت: با برقراری بیمه طلایی فرهنگیان و بازنشستگان بسیاری از دغدغه اجتماعی معلمان و خانواده‌های آنها برطرف شده و ما یقین داریم در مسیر تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که بیمار در موقع بیماری باید تنها درد بیماری را احساس کند ولاغیر، عمل کردیم.
وی تصریح کرد: ما در سال جهاد اقتصادی به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفته و با پوشش کامل بیمه طلایی فرهنگیان و بازنشستگان دغدغه بخش عظیمی از زحمتکشان جامعه را برطرف کردیم.
سهامیان‌مقدم با ابراز خرسندی از حضور خود در استان اردبیل به عنوان استان عاشق اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) خاطر نشان کرد: هدف ما از سفر به استان‌های مختلف تشکر و قدردانی از تلاش همکاران بیمه‌ای به عنوان خدمت‌رسانان عموم مردم و در جریان قرار گرفتن پیشرفت کارها و رفع برخی از معایب و مشکلات است.
این مسئول اضافه کرد: حضور همه اعضای هیئت مدیره و بیان مطالب مورد توجه در حوزه اجرایی زمینه مساعدی را فراهم می‌آورد تا بتوانیم به سرعت برخی نیازمندی‌های این استان را مورد ارزیابی و توجه قرار داده و موانع و مشکلات بر سر راه آنها را برطرف کنیم.
وی استان اردبیل را از استان‌های موفق در دریافت حق بیمه و فعالیت در این حوزه اعلام کرد و ادامه داد: در 9 ماهه امسال 750 میلیارد ریال حق بیمه از این استان دریافت شده است که 65 درصد از این حق بیمه برای خسارت‌های مختلف پرداخت شده است.
سهامیان‌مقدم گفت: با احتساب سایر هزینه‌های بیمه ایران در استان تمام حق بیمه تحصیلی مصروف خدمت به مردم منطقه شده و این جای بسی افتخار و ارزش‌گذاری است.
به گزارش فارس، مدیرعامل شرکت بیمه ایران افزود: پرداخت خسارت در این حد توانسته است رضایتمندی مشتریان بیمه ایران را برآورده کرده و بخش عظیمی از موانع را نیز برطرف کند.
سهامیان‌مقدم هدف این شرکت را تنها بحث سودآوری اعلام نکرد و تصریح کرد: هدف اصلی ما رفع مشکلات مردم با سرمایه‌گذاری ایمن در حوزه صنعت بیمه است که تلاش می‌شود زمینه این کار مهیا شود.
وی خاطر نشان کرد: در استان اردبیل با تلاش همکاران شرایط فروش از وضعیت مناسبی برخوردار است اما با همراهی شعبات و شرکت‌های نمایندگی خود به مانند شعبه جهانگیری با به کارگیری نیروها، تجهیزات فیزیکی و منابع توانمند قادر هستیم این خطه را به عنوان سرانه فروش معرفی کنیم.
سهامیان‌مقدم در ادامه به سرکشی از تمام واحدهای بیمه ایران اعم از واحدهای پارس‌آباد، مشگین‌شهر و خلخال و همچنین کمک به تسریع در ساخت ساختمان مرکزی بیمه ایران در اردبیل به عنوان اهداف دیگر این سفر اشاره کرد و ادامه داد: انتظار می‌رود با رفع برخی از موانع پیشرفت‌های روزافزونی را در تکمیل ساختمان بیمه ایران شعبه اردبیل شاهد باشیم.
مدیرعامل شرکت بیمه ایران در ادامه اظهار داشت: صنعت بیمه تنها هدف نیست بلکه وسیله‌ای است برای فعالیت در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و... تا زمینه رفع دغدغه‌ها و اعتلای نظام اجتماعی به خوبی و شایستگی فراهم شود.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول