اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان:

95 درصد فرهنگیان زنجانی زیر پوشش بیمه طلایی هستند

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: 95 درصد فرهنگیان زنجانی زیر پوشش بیمه طلایی هستند.

95 درصد فرهنگیان زنجانی زیر پوشش بیمه طلایی هستند
امیر نظری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: همه نیروهای رسمی و پیمانی و بازنشستگان اداره کل آموزش و پرورش می‌توانند از بیمه طلایی استفاده کنند.
وی خاطر نشان کرد: ثبت نام فرهنگیان بازنشسته آموزش و پرورش به منظور استفاده از بیمه طلایی از اول دی ماه آغاز شده و تا پایان دی ادامه دارد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان اذعان داشت: فرهنگیان بازنشسته به منظور نام‌نویسی برای استفاده از بیمه طلایی می‌توانند به ادارات آموزش و پرورش در سطح استان مراجعه کنند.
وی اذعان داشت: فرهنگیان بازنشسته با نام‌نویسی در بیمه طلایی فرهنگیان می‌توانند، خانواده خود را نیز زیر پوشش این بیمه قرار دهند.
نظری تصریح کرد: کارت فرهنگیان بازنشسته‌ای که برای دریافت بیمه طلایی نام‌نویسی کرده‌اند، یک هفته پس از ثبت اطلاعات آنها صادر می‌شود.
وی با اشاره به اینکه بیمه طلایی مزایای بسیاری برای فرهنگیان دارد، ادامه داد: فرهنگیان با بیمه کردن خود می‌توانند 80 درصد هزینه‌های درمانی خود را در آزمایشگاه‌ها و رادیولوژی توسط این بیمه پرداخت کنند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان تاکید کرد: بیمه طلایی فرهنگیان در انجام زایمان، دندان‌پزشکی و هزینه‌ مربوط به خرید عینک نیز به پرداخت هزینه برای بیمه‌شدگان می‌پردازد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر 95 درصد از فرهنگیان رسمی و پیمانی آموزش و پرورش استان زنجان از بیمه طلایی فرهنگیان برخوردارند، ادامه داد: فرهنگیان دارای شرایط برخورداری از بیمه طلایی در استان زنجان 14 هزار و 644 نفر است.
نظری با بیان اینکه در حال حاضر 13 هزار و 912 فرهنگی از بیمه طلایی مربوط به فرهنگیان استفاده می‌کنند، ادامه داد: با احتساب خانواده فرهنگیان در زمینه استفاده از بیمه طلایی در حال حاضر 17 هزار و 88 زنجانی از بیمه طلایی برخوردار شده‌اند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول