اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون آموزش و پرورش اصفهان:

تنها بازنشسته‌های ثبت‌نام کرده از خدمات بیمه‌طلایی بهرمند‌ می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان اصفهان: بهره‌مند شدن فرهنگیان بازنشسته از خدمات بیمه طلایی به ثبت‌نام این افراد در سایت بیمه طلایی بستگی دارد.

تنها بازنشسته‌های ثبت‌نام کرده از خدمات بیمه‌طلایی بهرمند‌ می‌شوند
حسین داوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه کارت بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته توسط بیمه ایران صادر می‌شود، اظهار داشت: در حال حاضر خدمات بیمه طلایی در صورت نیاز بازنشستگان فرهنگی به این بیمه با در دست داشتن کارت منزلت و کارت ملی به آنها ارائه می‌شود.
وی با بیان اینکه این افراد برای دست‌یابی هر چه سریع‌تر به کارت بیمه طلایی خود باید تا 21 دی‌ماه جاری اطلاعات خود را در سایت بیمه ایران وارد کنند، اضافه کرد: در غیر این صورت کارت بیمه طلایی برای آنها پس از 30 دی‌ماه جاری و در مرحله دوم صادر می‌شود.
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه کارت بیمه طلایی برای هر نفر به صورت جدا‌گانه صادر می‌شود، تصریح کرد: به صورت کلی حدود 50 هزار بازنشسته فرهنگی و افراد وظیفه‌بگیر در سطح استان وجود دارد و با استفاده این افراد از خدمات بیمه طلایی بسیاری از هزینه‌های درمانی آنها کاهش می‌یابد.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر قرارداد بیمه طلایی به مدت چهار ماه منعقد شده است، افزود: بهره‌مند شدن فرهنگیان بازنشسته از خدمات بیمه طلایی به ثبت‌نام این افراد در سایت بیمه طلایی بستگی دارد و این قشر از جامعه باید طی این مدت برای استفاده از خدمات بیمه طلایی در این سایت ثبت‌نام کنند.
داوری با بیان اینکه در حال حاضر برخی از فرهنگیان بازنشسته ثبت‌نام خود را به پایان یافتن مدت چهار ماهه قرارداد بیمه طلایی و تمدید مجدد این بیمه در ابتدای سال آینده موکول کرده‌اند، تاکید کرد: با توجه به قرارداد منعقد شده 70 درصد از بازنشستگان فرهنگی موجود در سطح کشور باید در سایت بیمه ایران برای دریافت خدمات بیمه طلایی استفاده کنند. 
وی بیان داشت: تثبیت و پایداری بیمه طلایی نسبت به فرهنگیان بازنشسته به استقبال این افراد برای ثبت‌نام در سایت بیمه ایران بستگی دارد.
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه ثبت‌نام فرهنگیان بازنشسته در سایت بیمه ایران برای استفاده از خدمات بیمه طلایی در آینده ضروری است، گفت: ثبت‌نام این افراد در این طرح به نفع آنها است و باقی ماندن بیمه طلایی برای فرهنگیان بازنشسته به خود آنها باز می‌گردد.
انتهای پیام/غ10/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول