اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگی اداره کل کمیته امداد امام خمینی زنجان خبر داد

وجود 12 کانون پیرو ولایت در 9 شهر استان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در حال حاضر 12 کانون پیرو ولایت دختر و پسر در 9 شهر استان زنجان فعالیت دارند.

وجود 12 کانون پیرو ولایت در 9 شهر استان زنجان

پیمان چتر نور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در کانون‌های پیرو ولایت فعالیت‌های مختلفی توسط اعضای این مراکز صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در 9 شهر استان زنجان کانون‌های پیرو ولایت وجود دارد، افزود: در شهرستان‌های ابهر، زنجان و طارم کانون‌های پیرو ولایت دختر و پسر وجود دارد.

رئیس اداره فرهنگی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان همچنین با اشاره به عضو گیری کانون‌های پیرو ولایت افزود: در حال حاضر 500 تا 600 دانش‌آموز و دانشجو در کانون‌های پیرو ولایت استان زنجان عضو هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 6 هزار دانش‌آموز و دانشجو زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان هستند، اضافه کرد: سالانه برنامه‌های فرهنگی مختلفی برای این گروه اجرا می‌شود.

چتر نور با اشاره به عضویت دانش‌آموزان و دانشجویان در کانون‌های پیرو ولایت اضافه کرد: در این کانون‌های فعالیت‌های مختلفی توسط دانش‌آموزان و دانشجویان صورت می‌گیرد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری اردوهای مختلف برای دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد اضافه کرد: اعزام دانش‌آموزان و دانشجویان مددجو به اردوهای راهیان نور از جمله برنامه‌های فرهنگی است که برای این گروه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول