اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد بویراحمد خبر داد

مشارکت 6 میلیارد ریالی بویراحمدی‌ها در صدقات

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بویراحمد از مشارکت افزون بر 6 میلیارد ریالی مردم این شهرستان در سرفصل صدقات خبر داد.

مشارکت 6 میلیارد ریالی بویراحمدی‌ها در صدقات

زریر انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در یاسوج اظهار کرد: در سال گذشته میزان 6 میلیارد و 399 میلیون و 45 هزار ریال از صندوق‌های صدقات در شهرستان بویراحمد جمع‌آوری شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد افزود: مشارکت مردم در شهرستان بویراحمد برای امور خیری چون کمک به همنوعان و یتیمان در سطح قابل قبولی بوده ولی همچنان انتظار داریم تا افراد متمکن کمک‌های بیشتری را برای حمایت از جامعه هدف این نهاد داشته ‌باشند.

انصاری بیان کرد: در سال 90 مردم شهرستان بویراحمد افزون بر 2 میلیارد و 213 میلیون ریال را به صورت نقدی برای حمایت از ایتام به حساب آن‌ها واریز شده است.

وی تاکید کرد: کمیته امداد با همکاری خیرین و انسان‌های نیکوکار در این استان تاکنون از هیچ کمکی به نیازمندان دریغ نکرده که امید است این روند ادامه داشته باشد.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: توزیع قلک در میان دانش‌آموزان و توزیع صندوق‌های صدقات از جمله کارهایی است که برای افزایش مشارکت مردم در شهرستان بویراحمد انجام شده است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول