اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای تسریع در روند پروژه‌های عمرانی زنجان

شهروندان زنجانی در تملک‌های مورد نیاز شهرداری همکاری کنند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به لزوم همکاری شهروندان در تملک املاکی که در محل پروژه‌های عمرانی واقع شده‌اند، گفت: این همکاری به تسریع آبادانی شهر کمک می‌کند.

شهروندان زنجانی در تملک‌های مورد نیاز شهرداری همکاری کنند

فریدون اصفهانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی در سطح شهر زنجان با توجه به بودجه بسته شده است، اظهار داشت: شورای شهر زنجان برای عملیاتی‌شدن پروژه‌های تعریف‌شده اصرار دارد.

وی با بیان اینکه شورای شهر زنجان پیگیر عملیاتی‌شدن پروژه‌های شهر است، افزود: به شخصه و همچنین به همراه معاون عمرانی استاندار بازدیدهای دوره‌ای از پروژه‌ها انجام می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان چندین زمین چمن مصنوعی، پل سیدالشهدا، طرح سبزه‌ میدان، بزرگراه ولایت که شمال و جنوب شهر را به هم متصل می‌کند را از جمله پروژه‌های عمرانی مهم در دست اجرا در این شهر اعلام کرد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره مشکلات موجود در انجام تملک‌ها برای پیشبرد پروژه‌های عمرانی شهر زنجان گفت: مسئولان در حال انجام تملک‌ املاکی هستند که در محدوده پروژه‌های عمرانی تعریف شده قرار گرفته‌اند.

اصفهانیان بر لزوم همکاری شهروندان در تملک ملک‌های واقع در محل انجام پروژه‌های عمرانی شهر زنجان تاکید کرد و ادامه داد: اگر شهروندان با مبالغ کارشناسی انجام شده موافقت کنند، در واقع به تسریع روند عمرانی شهر کمک می‌کنند.

این مسئول با قبول وجود مشکل در محل احداث پروژه پل سیدالشهدا اضافه کرد: در بازدیدی که به همراه مسئولان نیروی انتظامی شهرستان زنجان از محل انجام شده، مشکلات بررسی و قول رفع آنها داده شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ورود خودروهای سنگین از سمت جاده بیجار و نبود دوربرگردان را از مهم‌ترین مشکلات مطرح شده توسط کسبه خیابان خیام اعلام کرد.

وی اذعان داشت: حضور ماموران راهنمایی و رانندگی در محل احداث پل سیدالشهدا، یکی دیگر از درخواست‌های اهالی خیابان خیام برای راهنمایی عبور و مرور خودروها است.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول