اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی اعتراض به نحوه اداره جلسه علنی شورا؛

جلسه شورای اسلامی شهر زنجان از رسمیت افتاد

خبرگزاری فارس: جلسه علنی شورای شهر زنجان با اعتراض یکی از اعضا به نحوه اداره جلسه و پاسخ رئیس شورای شهر مبنی بر قانونی بودن نحوه اداره جلسه به اغتشاش کشیده شده و با ترک جلسه توسط دو عضو شورا از رسمیت افتاد.

جلسه شورای اسلامی شهر زنجان از رسمیت افتاد
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جلسه علنی شورای شهر زنجان ظهر امروز برگزار شد، همه چیز آرام پیش می‌رفت و دو مصوبه مطرح و بررسی شد که در این لحظه یکی از اعضای شورا به نحوه اداره جلسه توسط رئیس جلسه اعتراض کرد، که وقتی با این جواب رئیس جلسه که کار او قانونی است و او نباید جلسه را به اغتشاش بکشد، فاطمه حیدری و مسعود رضا خوشنام از اعضای شورا اقدام به ترک جلسه کرده و جلسه را از رسمیت انداختند.
پس از بگو مگوی رئیس شورا و دیگر عضو شورا یعنی مسعود رضا خوشنام، وی موقع خارج شدن برگه‌هایی را بین خبرنگاران حاضر و چند تن از اعضای شورا که در آن بر حمایت از شهردار زنجان تاکید شده بود، توزیع کرد.
 دیگر اعضای شورا علی‌رضا بهرامخانی، صادق کریمی، محمد عینی‌فرد، کاظم افشار چی و امامعلی دادخواه که در جلسه باقیمانده بودند، سخنانی را بر زبان آوردند که حکایت از اختلافات موجود در بین اعضای شورا بود را بر زبان آوردند.
دیگر عضو شورای شهر زنجان کاظم افشار چی به نحوه تشکیل جلسه و دستور جلسه اعتراض کرد و گفت: من روی روبه‌رو شدن با مردمی که برای حل مشکلات به شورا مراجعه می‌کنند را ندارم، چرا که چندین روز است که مراجعه می‌کنند و درخواست‌هایشان به دلیل عدم مطرح شدن در جلسه شورا بی‌جواب مانده است.
وی تاکید کرد: ای کاش شورایی وجود نداشت لااقل گرفتاری مردم کمتر بود.
این جلسه که با حضور هفت نفر تشکیل شده بود بعد از بگو مگو و خارج شدن دو نفر از رسمیت افتاد اما قبل از این تشنج دو مصوبه بررسی شد که یکی به تصویب رسید، ولی یکی دیگر به تصویب نرسید.
مصوبه‌ای که به تصویب رسید تغییر کاربری یک محوطه فضای سبز واقع در کوی فرهنگ بود که بر اساس مصوبه شورای شهر زنجان تبدیل به مکان مذهبی می‌شود.
دیگر موضوع مورد بحث در جلسه علنی شورای شهر زنجان ایجاد باغ پرندگان بود که طرح آن از طرف یک سرمایه‌گذار به نام صحبت‌الله قیصری به شهرداری زنجان ارائه شده بود.
این طرح که در جلسه هفته قبل نیز بررسی شده بود با رای منفی اعضای شورا با کلیات طرح مواجه شده و رد شد.
پس از آنکه جلسه از رسمیت افتاد، عضو شورای شهر زنجان گفت: نمی‌دانم چرا کسانی اقدام به پخش حمایت نامه از شهردار می‌کنند، که بیشترین چوب را لای چرخ شهرداری می‌گذارند، آنها با دوستان خود برای برکناری شهردار زنجان لابی کرده‌اند.
صادق کریمی اظهار داشت: ضمن احترام به اصول‌گرایان اصول‌گرا، ولی نباید زیر چتر اصول‌گرایی هر فسادی را از جمله ایجاد گره در کارها با از رسمیت انداختن جلسه انجام داد.
در این جلسه شهردار زنجان نیز در سخنانی تصریح کرد: با مرخصی به یک سفر رفته بود که در بازگشت با شایعه‌های برکناری خود مواجه شده است.
ناصر موسوی تاکید کرد: تا زمانی که امکان داشته باشد در خدمت مردم زنجان هستم.
در ادامه رئیس شورای شهر زنجان نیز با اشاره به اینکه نباید به نام اصولگرایی هر فسادی را انجام داد گفت: رئیس قبلی شورا باید تکلیف سکه‌هایی را مشخص کند که معلوم نیست چه بر سرشان آمده است.
گفته می‌شود، علت اصلی اختلافات شورا در زمینه انتخاب شهردار است.
در حالی که شهردار زنجان هنوز استعفا و یا از سوی شورا برکنار نشده برخی از اعضای شورا به دنبال جایگزین کردن افراد دیگر به جای شهردار فعلی زنجان هستند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول