اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر زنجان:

غلبه حاشیه بر متن از مشکلات شورای شهر زنجان است

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر زنجان گفت: غلبه حاشیه بر متن موجب ایجاد مشکلاتی در شورای اسلامی شهر زنجان شده است.

غلبه حاشیه بر متن از مشکلات شورای شهر زنجان است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امامعلی دادخواه دوشنبه‌شب در جلسه شورای اسلامی شهر زنجان، اظهار داشت: همت استاندار زنجان موجب شده تا درطی سه سال گذشته مدیران به مدیران شهری تبدیل شده و از غالب مدیریتی به مدیری کارآ تبدیل شوند.
وی افزود: افرادی که در دایره تنگ مدیریت تنها در حوزه کاری خود فعالیت می‌کنند و دیدگاه بلند نظرانه‌ای نسبت به مسایل شهری ندارند نمی‌توانند مدیران موفقی باشند.
این عضو شورای شهر زنجان با بیان اینکه عادت به تفکر شورایی در شورای شهر زنجان نهادینه نشده است، خاطرنشان کرد: روح جمعی و تفکر توسعه و کلان‌نگری که لازمه توسعه شهری است، در شورا کمتر تحقق یافته است.
وی یادآور شد: در مقابل همت و دیدگاه کلان نگر مجموعه مدیران استان، به برنامه‌ها و فعالیت‌ها به نحو مطلوبی توجه نشده بلکه حاشیه‌پردازی و غلبه حاشیه بر متن، خرده‌ کاری، تنگ نظری‌های و توجه به منافع شخصی در برخی حوزه‌ها موجب ایجاد مشکلاتی شده است.
دادخواه تصریح کرد: گر چه این دیدگاه شاید نتواند مانع توسعه استان در بخش‌های مختلف شود اما در کاهش انگیزه افراد موثر بوده و تاثیرات محکمی دارد.
این عضو شورای شهر زنجان با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته از سوی شهرداری در راستای عمران شهری زنجان، خاطرنشان کرد: نباید خود را در انتهای راه دانسته و خود را با گذشته مقایسه کرد و بلکه در این زمینه باید راه را با سرعت مطلوب در راستای توسعه بخش‌های مختلف هموار کرد.
وی از بازدید مدیران میانی استان از کشورهای دیگر نیز انتقاد کرد و گفت: مدیران باید در جریان این بازدیدها شهر خود را با شهرهای کشورهای دیگر مقایسه کرده و تلاش‌های خود را در راستای توسعه شهر به کار گیرند.
دادخواه عدم توجه به تبلیغات شهری، توجه به جنبه‌های سخت افزاری به جای نرم‌افزاری، ترافیک و برنامه‌ریزی مبلمان شهری را از دیگر مشکلات شهر زنجان برشمرد و افزود: باید مدیران با نگرش سیستمی در این راستا تلاش کنند.
وی عدم استفاده از ظرفیت‌های متخصصان، فرهیختگان، سرمایه‌های فکری و فاصله خواص از عوام را از دیگر مشکلات شهری دانست و گفت: مدیرت هزینه و درآمد از مشکلات شهرداری است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول