اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

شورای شهر زنجان قاطعانه از شهردار حمایت می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: شورای اسلامی شهر به صورت قاطعانه از شهردار حمایت می‌کند.

شورای شهر زنجان قاطعانه از شهردار حمایت می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد عینی‌فرد ظهر امروز در جلسه شورای شهر اظهار داشت: شورای شهر زنجان از شهردار حمایت می‌کند، ولی مسائل مختلف شهر را نیز پیگیری می‌کند.
وی با تاکید بر لزوم توجه به برخی از مسائل مطرح شده در شورا یادآور شد: مواردی که مطرح می‌شود، مبنی بر اختلاف موجود بین اعضای این شورا نیست.
رئیس شورای شهر زنجان اذعان داشت: وظیفه اعضای شورای شهر طرح مسائل و مشکلات مردم و رسیدگی به آنها است.
وی خاطرنشان کرد: وجود اظهار نظرهای مختلف و طرح موضوعات را نشان از پویایی و فعالیت خوب شورا برشمرد.
عینی‌فرد طرح موضوعات مختلف در محل شورا را نکته سنجی و ریزبینی اعضای شورا عنوان کرد و افزود: اعضای شورا نظرات مردم را در این جلسات اعمال کرده و در تلاش برای حل مشکلات مردم هستند.
وی در ادامه با اشاره به تملک پلاک‌های باقی‌ مانده در زینبیه شرقی اضافه کرد: مسئولان ذی‌‌ربط باید اقدامات لازم را در خصوص این امر انجام دهند.
رئیس شورای شهر زنجان همچنین تاکید کرد: در حال حاضر پروژه پل غیر هم سطح امام حسین (ع) یکی از مواردی است که هم مردم و هم اعضای شورا تاکید بر اجرای آن دارند.
وی اظهار داشت: شهرداری باید با همه توان خود در اجرای هر چه بهتر پروژه پل امام حسین (ع) انجام دهد.
عینی‌فرد همچنین تعیین تکلیف ملک‌های واقع در بدنه دلجویی را نیز یکی از تاکیدات شورای شهر برشمرد و افزود: مسئولان اجرایی در این زمینه باید اقدامات لازم را انجام دهند.
وی با بیان اینکه انجام پروژه‌های مختلف از سوی شورای شهر پیگیری و بر نحوه اجرای آنها نظارت‌های لازم صورت می‌گیرد، ادامه داد: شهرداری باید اقدامات لازم را در خصوص اجرای با کیفیت پروژه‌های و طرح‌های موجود انجام دهد.
رئیس شورای شهر زنجان همچنین با اشاره به برخی از حمایت‌های صورت گرفته از ساخت مصلی یادآور شد: باید مسئولان اجرایی حمایت‌های خود را در خصوص ساخت مصلی انجام دهند.
لازم به ذکر است در پایان این جلسه مصوب شد پروانه ساخت رایگان برای واحد تجاری که مقرر شده در کنار مصلی احداث شود اعطا شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول