اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گنبدکاووس:

گنبدگاووس 6 پروژه مهر ماندگار دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار گنبدکاووس گفت: از تعداد 36 پروژه مهر ماندگار استان تعداد شش پروژه اختصاصی شهرستان گنبدکاووس است.

گنبدگاووس 6 پروژه مهر ماندگار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدرعلی احمدی در جلسه‌ای پیرامون پروژه‌های مهر ماندگار که در فرمانداری گنبدکاووس برگزار شد اظهار داشت: پروژه‌های اختصاصی مهر ماندگار در شهرستان گنبدکاووس شامل راه‌اندازی سیستم تصفیه فاضلاب شهری، تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان 96 تختخوابی، احداث شبکه زهکشی سد دانشمند، شبکه زهکشی آبیاری گلستان، تکمیل استادیوم 5 هزار نفری و تکمیل کارخانه کانیار است.

وی یادآور شد: از این 36 پروژه مهر ماندگار حدود هشت پروژه مشترک استانی و شهرستان گنبدکاووس است که آسفالت راه روستاهای بالای 50 خانوار، گازرسانی به 30 روستای شهرستان، آبرسانی به روستاها، احداث هتل، حذف و اصلاح نقاط حادثه‎ساز راه‌ها، گسترش صنایع چوب، توسعه ناوگان حمل و نقل روستایی، زهکشی چاه‎ها از جمله طرح‌های مشترک هستند که در آن سهم‌بری شهرستان از پروژه‌های یاد شده باید توسط مدیران دستگاه‎های اجرایی مشخص شود تا نسبت به انجام کامل این پروژه‌ها اقدام شود.

احمدی خاطر نشان کرد: اعتبار پروژه‌های مهر ماندگار ملی است و برای اتمام این پروژه‌ها مدت زمان تعیین شده است.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس افزود: مدیران کل دستگاه‎های اجرایی موظف شده‌اند این طرح‎ها را تا پایان دولت دهم به بهره‎برداری برسانند و وظیفه شهرستان یک نوع وظیفه نظارتی است.

وی شبکه فاضلاب شهری را از جمله پروژه‌های اساسی و تحول‌آفرین شهر گنبدکاووس دانست و خاطر نشان کرد: اجرای پروژه‌های مهر ماندگار پیشرفت و توسعه استان و شهرستان گنبدکاووس را به اندازه یک برنامه جلو می‌اندازد.

وی طرح توسعه کشاورزی را در سطح کشور کاری بزرگ توصیف کرد، که انجام آن تحولی بزرگ را در عرصه تولید ملی به ارمغان می‌آورد.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اجرای 10 هزار طرح محرومیت‎زدایی توسط سپاه در سطح کشور افزود: باید در این خصوص اطلاع‌رسانی انجام شود و طرح‎های مورد نیاز برای اجرایی شدن به سپاه و بسیج معرفی شود تا مناطق کمتر توسعه یافته شهرستان گنبدکاووس به ویژه بخش داشلی‎برون از مواهب آن برخوردار شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول