اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی:

وزارت راه و شهرسازی 270 پروژه مهر ماندگار ‌افتتاح می‌کند

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی گفت: بنا داریم در سال جاری 270 پروژه مهر ماندگار ‌و 10 هزار کیلومتر راه روستایی ‌افتتاح کنیم.

وزارت راه و شهرسازی 270 پروژه مهر ماندگار ‌افتتاح می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی نیکزاد لحظاتی پیش در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه پاکدشت‌ ـ شهید بابایی با اشاره به وظایفی که در حال حاضر داریم، گفت:‌ با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور تلاش ما باید در راستای کارآمدی نظام باشد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به قول‌ها و تعهداتی که در دولت نهم و دهم در زمینه مسکن و شهرسازی به مردم داده شده است، اظهار داشت: ما قولی به مردم داده‌ایم و متعهد شده‌ایم 1.5 میلیون واحد مسکونی برای مردم بسازیم.

وی در ادامه اعلام کرد: بنا داریم در سال جاری 270 پروژه مهر ماندگار را افتتاح کنیم و 10 هزار کیلومتر راه روستایی را افتتاح کنیم.

نیکزاد تاکید کرد: در حال حاضر دوربین در بیش از 2 هزار و 800 کیلومتر راه‌ها نصب شده است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اقداماتی که در حوزه راه صورت گرفته است، بیان داشت: به لطف خدا هم اکنون 3 هزار کشته کمتر از سال گذشته در راه‌ها داشته‌ایم و 8 هزار کیلومتر راه اصلی را پوشش داده‌ایم.

در سال جاری پروازهای کشور را به 205 هزار پرواز می‌رسانیم

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در سال گذشته 195 هزار پرواز انجام شده است ما این مهم را در سال جاری به 205 هزار پرواز می‌رسانیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به فشارهای دشمنان روی صنعت هوایی کشور گفت: به کوری چشم دشمنان با وجود فشاری که روی صنعت هوایی کشور است در حال پیشرفت هستیم.

وی در ادامه ضمن تشکر از وزارت دفاع و سازمان محیط زیست در ارتباط با بزرگراه پاکدشت‌ ـ شهید بابایی گفت: با توجه به اینکه این پروژه مغایرتی با مسائل امنیتی و محیط زیست ما ندارد باید به پایان برسد.

در هر مسئولیتی باشم به پروژه پاکدشت‌ـ شهید بابایی کمک می‌کنم

نیکزاد با اشاره به اینکه هزینه احداث این پروژه هنوز حساب نشده است، گفت: بودجه بزرگراه پاکدشت‌ ـ شهید بابایی هنوز حساب نشده است، اما پیمانکاران کار کنند و مسئولان نیز قول مساعدت می‌دهند.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اتمام این پروژه تا شهریور ماه سال 92 عنوان کرد: امیدواریم این پروژه تا شهریور ماه سال 92 به اتمام برسد و قول می‌دهم حتی اگر من هم در وزارت راه و شهرسازی نبودم و هر جای دیگر حضور داشتم به این پروژه مساعدت کنم.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول