اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر بیان کرد

تسریع توسعه استان بوشهر با افتتاح طرح‎های مهر ماندگار

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: امیدواریم با افتتاح پروژه‌ها در زمان معین گام مؤثر و بزرگی در راستای توسعه همه‌جانبه استان بوشهر برداشته شود و روند توسعه این استان شتاب بیشتری بگیرد.

تسریع توسعه استان بوشهر با افتتاح طرح‎های مهر ماندگار

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش صبح امروز در نشست ستاد طرح‌های مهر ماندگار با حضور دستیار ویژه رئیس جمهور در استان بوشهر اظهار داشت: این اقدام بزرگ دولت در راستای خدمتگزاری بیشتر در سال پایانی عمر خود است.

وی تصریح کرد: طرح‌های مهر ماندگار با رویکرد کار و تلاش مضاعف شکل گرفته و امروز همه دست به دست هم داده‌اند تا در یک هماورد سنگین این گام بزرگ برداشته شود.

جهانبخش با اشاره به رویکرد متفاوت دولت دهم با دولت‌های قبل یادآور شد: معمولا دولت‌ها سعی می‌کنند در سال پایانی فعالیت، کمتر برای خود تعهد ایجاد کنند اما دولت دهم تمام تلاش خود را می‌کند تا برای دولت‌های بعدی کمترین تعهد را ایجاد کند.

استاندار بوشهر گفت: اگر پروژه مهر ماندگار در دستور کار قرار نمی‌گرفت دولت بعدی باید دو تا سه سال برای اتمام این پروژه‌ها وقت می‌گذاشت و دیگر به برنامه‌های خود نمی‌رسید اما دولت دهم با تدبیر ویژه طرح مهر ماندگار را در دستور کار خود قرار داد که با سرعت و تلاش مضاعف در حال انجام است.

وی خاطر نشان کرد: در همین راستا در استان بوشهر بیش از 20 پروژه با بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی که مدت اتمام آنها یک سال است در قالب طرح مهر ماندگار جای گرفت که اگر قرار بود در پروسه عادی اجرا می‌شدند، بهره‌برداری از این پروژه‌ها دو تا سه سال زمان می‌برد.

جهانبخش ادامه داد: دولت خدمتگزار بی‌منت افتخارش این است که توانسته در دوران خدمت خود بزرگترین نشان افتخار از مقام معظم رهبری را به‌ عنوان دولت احیاء کننده گفتمان امام و انقلاب بگیرد.

وی تصریح کرد: دولت کارهای بزرگی در حوزه‌های مختلفی از جمله انرژی هسته‌ای انجام داده است و رسالت ایستادگی در برابر استعمار و استکبار را بر عهده دارد.

استاندار بوشهر اظهار داشت: امروز ایران اسلامی با همه ظرفیت‌هایی که در این نظام ایجاد شده است، در اوج عزت، اقتدار و سربلندی قرار دارد.

جهانبخش با اشاره به اقدامات انجام شده در دولت‌های نهم و دهم در استان بوشهر گفت: در سه برنامه پنج سال توسعه در استان بوشهر اعتبار اختصاص یافته به این استان حدود 420 میلیارد تومان بوده است در حالی که فقط در برنامه چهارم توسعه یک‌هزار و 420 میلیارد تومان به استان بوشهر اختصاص یافت.

وی تاکید کرد: مشابه این خدمات در سایر استان‌ها نیز اتفاق افتاده است و به‌رغم همه ناملایمات و بی‌انصافی‌ها باز هم نزد مردم ایران گم نشده است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول