اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستیار ارشد ویژه رئیس جمهور در امور پروژه مهر ماندگار:

مهر ماندگار تجلی توانستن خواسته ملی و عمومی است

خبرگزاری فارس: دستیار ارشد ویژه رئیس جمهور در امور پروژه مهر ماندگار گفت: طرح مهر ماندگار تجلی توانستن است که ایران آن را به صورت عمومی و ملی به اثبات خواهد رساند.

مهر ماندگار تجلی توانستن خواسته ملی و عمومی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‎اکبر محرابیان عصر چهارشنبه در جلسه مهر ماندگار در استانداری گلستان اظهار داشت: در هیچ دوره‎ای و در تاریخ کشور سابقه چنین سرعت و پیشرفتی در اجرای طرح‎ها و پروژه‎ها وجود ندارد.

وی اذعان کرد: دشمنان از طریق تحریم‎ها می‎خواستند به خیال خودشان، اقتصاد کشور را فلج کنند اما با وجود پیشرفت‎های چشمگیر ایران، آنها باید امروز به افکار عمومی جهان پاسخ دهند که نتیجه این تحریم‎ها به کدام سمت میل کرده و آیا توانسته است درصدی از حرکت سریع رو به جلوی ایران را بگیرد که البته آنان هرگز نتوانسته‎اند خواسته خود را عملی کنند.

دستیار ارشد ویژه رئیس جمهور در امور پروژه مهر ماندگار با بیان اینکه طرح ملی مهر ماندگار به معنای تکمیل طرح‎های کلان ملی و تاثیرگذار در ابعاد ملی و منطقه‎ای است تصریح کرد: این طرح تاثیرات فراوانی بر روی شاخص‎های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و بین‎المللی کشور خواهد گذاشت.

دستیار ارشد ویژه رئیس جمهور در امور پروژه مهر ماندگار با بیان اینکه 850 طرح کلان و تاثیرگذار در طرح ماندگار انتخاب شده است یادآور شد: متوسط پیشرفت این طرح‎ها بیش از 60 درصد است و مجموعه سرمایه‎گذاری این طرح‎ها بیش از 170 هزار میلیارد تومان به نرخ سنواتی است.

محرابیان با تاکید بر اینکه در حوزه‎های مختلف نفت، انرژی، بهداشت، درمان، راه و مسکن، انقلاب بی‎نظیری در کشور رقم خورده است خاطر نشان کرد: خوشبختانه ما امروز در کشور شاهد سرعت یافتن این طرح‎ها هستیم.

دستیار ارشد ویژه رئیس جمهور در امور پروژه مهر ماندگار از تلاش استاندار گلستان، مجموعه مدیران، سرمایه‎گذاران، مشاوران و پیمانکاران که در اجرای طرح‎ها با سرعت و روندی رو به رشد در تعالی و پیشرفت استان و کشور گام‎های ارزنده‎ای برداشتند، قدردانی کرد.

محرابیان در بازدید یک روزه خود به استان گلستان از روند پیشرفت برخی پروژه‎های مهر ماندگار بازدید کرد که پروژه راه‎آهن گرگان به اینچه‎برون، مجتمع پتروشیمی گلستان، پروژه آبرسانی به شهر گرگان، سد کبودوال، آزادراه بهشهر گرگان و بیمارستان 96 تختخوابی شهرستان مینودشت از جمله پروژه‎های مورد بازدید دستیار ارشد ویژه رئیس جمهور در امور پروژه مهر ماندگار به گلستان بود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول