اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرمانداری سراوان:

بیمارستان 200 تختخوابی سراوان پروژه‌ مهر ماندگار شد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی فرمانداری سراوان گفت: بیمارستان 200 تختخوابی سراوان جزو پروژه‌های مهر ماندگار اعلام شد.

بیمارستان 200 تختخوابی سراوان پروژه‌ مهر ماندگار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سید منصور بزرگ‌زاده ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان اظهار داشت: با توجه به بازدیدهای به عمل آمده از سوی دفتر فنی استانداری و فرمانداری از 28 طرح و پروژه عمرانی شهرستان تلاش برای تمام پروژه‌ها شدت گرفت.

وی افزود: عمده‌ این پروژه‌ها شامل سه طرح احداث راه سیرکان بلبل در سال 90 با تخصیص اعتبار 22 میلیارد و 200 میلیون ریال، احداث ایستگاه پمپاژ سراوان با اعتبار 5 هزار میلیون ریال سال 88 شروع به کار ودر مرحله نصب تاسیسات است و تحویل زمین برای احداث سالن ورزشی کله‌گان در  سال 90 با اعتبار 4 هزار و 500 میلیون ریال است.

بزرگ‌زاده در ادامه نظارت مستمر بر پروژه‌های عمرانی، تلاش برای تسریع اتمام پروژه‌ها و جذب اعتبارات را مورد تاکید قرار داد.

وی از اجرای هشت پروژه عمرانی آماده به کار شامل چهار پروژه احداث خانه بهداشت، سه پروژه اورژانس و یک پایگاه بهداشتی خبر داد که تا یک ماه دیگر شروع به کار می‌شوند.

فرماندار سراوان نیز گفت: پروژه‌های شهرستان شناسایی شده و پروژه‌های نیمه تمام و پروژه‌هایی که نیاز شهرستان است در اولویت قرار گرفته است که در سال جاری اجرایی می‌شود.

محمد اکبر چاکرزهی افزود: برگشت اعتبارات بدترین ضربه به شهرستان است و دستگاه‌های اجرایی را ملزم به تلاش زیاد برای اتمام رساندن پروژه‌ها تا پایان سال دانست.

وی بیمارستان 200 تختخوابی سراوان را جزو پروژه‌های مهر ماندگار اعلام و افزود: این امر سبب خوشحالی مردم این منطقه شده است.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول