اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قزوین خبر داد

احداث 5 هتل در قزوین/ افتتاح شهربازی باراجین تا چند روز آینده

خبرگزاری فارس: شهردار قزوین از احداث پنج هتل در شهر قزوین خبر داد و گفت: شهربازی قزوین در منطقه باراجین و در مجاورت شهرک گردشگری کاسپین قرار دارد و تا چند روز آینده افتتاح می‌شود.

احداث 5 هتل در قزوین/ افتتاح شهربازی باراجین تا چند روز آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مراسم کلنگ‌زنی پروژه شهرک گردشگری کاسپین قزوین ظهر امروز با حضور نمایندگان مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، شهردار و اعضای شهر قزوین برگزار شد.

مسعود نصرتی در این مراسم اظهار کرد: پنج هتل مجوز ساخت گرفته‌اند که سه هتل در مرحله احداث قرار دارند.

وی با بیان اینکه استان قزوین از ویژگی‌های خاصی برخوردار است، تصریح کرد: تا‌کنون بیشتر از اینکه از ویژگی‌های استان قزوین بهره ببریم از تهدید‌هایش بهره برده‌ایم و نتوانسته‌ایم از محیط خارجی آن استفاده کنیم.

شهردار قزوین با اشاره به اینکه اهداف و مأموریت مدیریت شهری بر‌اساس برنامه چشم‌انداز تنظیم شده است، عنوان کرد: قزوین شهری بازرگانی، فرهنگی، گردشگری و تاریخی است که باید متناسب با توان جمعیتی آن سرمایه‌گذار جذب شود.

نصرتی سرمایه‌گذاری در قزوین را در سال گذشته 400 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این در حالی است که بودجه شهرداری قزوین 350 میلیارد تومان بود که البته شاهد تحول در استان قزوین بودیم.

عبور 150 میلیون نفر سالانه از قزوین

این مسئول با اعلام اینکه سالانه 150 میلیون نفر از استان قزوین عبور می‌کنند، بیان کرد: استان قزوین در کنار دو قطب جمعیتی تهران و کرج و سایر استان‌های شمالی است.

شهردار قزوین ادامه داد: بوستان باراجین باید به گونه‌ای باشد که گردشگران را به خود جذب کند و نیز آنان از مناظر الموت، اوان، زرشک و کامان لذت ببرند که این مهم سبب تحول اقتصادی در قزوین می‌شود و چرخه اقتصاد قزوین را حرکت می‌دهد.

نصرتی با اشاره به پروژه مترو هشتگرد‌ -‌ قزوین افزود: متروی هشتگرد - قزوین در سال 91 در دستور کار قرار دارد و می‌تواند به عنوان ترمینال غرب کشور مطرح باشد.

وی با بیان اینکه به مشارکت شهروندان نیاز داریم، تأکید کرد: شهرداری قزوین به مشارکت مردم برای اجرای پروژه‌ها نیازمند است تا هر‌چه زودتر طرح‌ها اجرا شده و بستر برای حضور سرمایه‌گذاران در این آماده شود.

افتتاح شهربازی قزوین تا چند روز آینده

نصرتی از افتتاح شهربازی قزوین تا چند روز آینده خبر داد و گفت: شهربازی قزوین در منطقه باراجین و در مجاورت شهرک گردشگری کاسپین قرار دارد و تا چند روز آینده افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول