اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر توسعه اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خبر داد

احداث هتل 5 ستاره در منطقه ویژه پارس‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر توسعه اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از احداث هتل 5 ستاره در منطقه ویژه پارس‌جنوبی خبر داد.

احداث هتل 5 ستاره در منطقه ویژه پارس‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه پارس، حجت‌الله فریدونی اظهار داشت: یکی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه ویژه پارس در بخش صنایع شیمیایی و پتروشیمی، تولید عایق‌های گرم و سرد قابل استفاده در صنایع گاز و پتروشیمی به‌صورت سرمایه‌گذاری مستقیم است.

وی تولید لاستیک ESBR را به صورت سرمایه‌گذاری مستقیم از دیگر فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش صنایع شیمیایی و پتروشیمی خواند و تصریح کرد: تولید انواع کامپاندهای لاستیکی و پلاستیکی به صورت سرمایه‌گذاری مستقیم و تولید پروپلین از پروپان به صورت سرمایه‌گذاری مستقیم از فرصت‌های سرمایه‌گذاری این بخش است.

فریدونی در مورد سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران در بخش طرح‌های صنعتی اذعان کرد: سرمایه‌گذاران می‌توانند در شش فرصت ساخت تجهیزات صنایع نفت، گاز، تولید شیرآلات صنعتی، تولید انواع نان صنعتی و شیرینی، تولید کنسرو انواع ماهی به صورت مستقیم و احداث و راه‌اندازی کترینگ فرودگاهی به صورت مشارکت مدنی سرمایه‌گذاری کنند.

وی همچنین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در طرح‌های گردشگری و رفاهی را تشریح کرد و گفت: احداث هتل 3، 4، و 5 ستاره به صورت مشارکت مدنی، راه‌اندازی باشگاه آموزشی، تفریحی و ورزشی آبی به صورت مشارکت مدنی و ایجاد مراکز اقامتی و تجاری و توریستی به صورت مشارکت مدنی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این بخش است.

فریدونی همچنین راه‌اندازی مجموعه تفریحی چند منظوره به صورت BOT و ایجاد مراکز خرید و هتل سنتی به صورت مشارکت مدنی را از دیگر فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه ویژه پارس عنوان کرد.

وی فرصت‌های سرمایه‌گذاری زیربنایی را در منطقه ویژه پارس در شش بسته شامل تولید آب ‌شیرین‌کن به صورتBOT، طراحی و ایجاد سیستم فاضلاب مرکزی، اجرای باند دوم و ترمینال اصلی فرودگاه خلیج فارس، اجرای کریدور تاسیساتی منطقه ویژه به صورت EPCF، اجرای طرح مدیریت پسماندها و احداث سردخانه‌های بزرگ صنعتی برای دپوی مواد غذایی فاسدشدنی به صورت مشارکت مدنی دانست.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول