اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه هتل‌داران خراسان‌رضوی:

10 درصد تخفیف برای رزرو هتل‌های استان با شبکه اینترنتی ارائه می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه هتل‌داران خراسان‌رضوی گفت: به مسافران نوروزی خراسان‌‌رضوی که از شبکه رزرواسیون اینترنتی پایگاه‌های اطلاع‌رسانی استفاده کنند از تخفیف 10 درصدی برخوردار می‌شوند.

10 درصد تخفیف برای رزرو هتل‌های استان با شبکه اینترنتی ارائه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از واحد اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات سفرهای خراسان‌رضوی، محمد قانعی در ارتباط با میزان ظرفیت واحدهای اقامتی استان در نوروز 91، اظهار داشت: در این راستا و با توجه به حجم بالای زائران بارگاه منور رضوی، پیش‌بینی شده است که در حدود 95 درصد اماکن اقامتی خراسان‌رضوی به منظور اسکان استفاده شود.

رئیس اتحادیه هتل‌داران خراسان‌‌رضوی افزود: در حال حاضر در استان خراسان‌رضوی 60 هزار تخت وجود دارد که نسبت به سال گذشته این میزان تخت با توجه به نیاز زائران و مسافران نوروزی استان خراسان‌رضوی و مشهدالرضا(ع)  افزایش یافته است.

قانعی گفت: افزایش 20 درصدی نرخ تخت‌های هتل‌ها براساس روند اجرایی نرخ سالانه هتل‌ها در کشور به هتل‌داران ابلاغ شده است که بر این اساس این افزایش در دی‌ماه محقق شد.

انتهای پیام/غ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول