اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور صورت می‌گیرد

راه‌اندازی رشته‌های هتل‌داری و گردشگری در کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه فدک کاشان از راه‌اندازی دو رشته تحصیلی هتل‌داری و گردشگری برای نخستین بار در سطح دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای کشور در این دانشکده خبر داد.

راه‌اندازی رشته‌های هتل‌داری و گردشگری در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، فوژان صباحی چهارشنبه شب در خانه تاریخی طباطبایی این شهرستان اظهار داشت: دانشکده فنی و حرفه‌ای فدک کاشان در دو رشته تحصیلی هتل‌داری و گردشگری در سال تحصیلی آینده دانشجو می‌پذیرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری و توریستی کاشان خاطر نشان کرد: در حال حاضر پیشنهاد ایجاد این رشته‌های تحصیلی در دانشکده فدک این شهرستان در سیر مطالعاتی برای ایجاد سرفصل‌های درسی قرار دارد و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در ترم دوم سال تحصیلی آینده پذیرش دانشجو صورت می‌گیرد.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای فدک کاشان تصریح کرد: امیدواریم با توجه به جایگاه ویژه و توانمندی‌های این مرکز آموزشی تا پنج سال آینده هشت رشته تحصیلی موجود به 20 رشته افزایش یابد و با تعامل و همکاری اساتید و صاحب‌نظران، این دانشکده به یکی از قطب‌های فنی و حرفه‌ای کشور تبدیل شود.

وی با اشاره به شعار علم نافع از سوی وزارت علوم خاطر نشان کرد: با توجه به این امر و نامگذاری امسال به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، می‌طلبد اساتید با تربیت نیروهای ماهر متخصص در راستای تحقق این شعائر حرکت کنند.

صباحی در ادامه با تبریک هفته معلم و گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری از تشکیل نشست‌های تخصصی بررسی آثار این عالم مجاهد خبر داد و گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر پرداختن به آثار شهید مطهری این سلسله نشست‌ها برگزار می‌شود.

وی فطری بودن اسلام را از بنیادی‌ترین تفکرات استاد مطهری نام برد و یادآور شد: بر اساس نظر این عالم وارسته ریشه عقب‌ماندگی جوامع در بی‌توجهی و نبود درک صحیح از مبانی اسلام است و اگر به این امر واقف شوند از دایره دین خارج نشده در نتیجه به هدف نهایی که همان نجات بشریت است دست می‌یابند.

انتهای پیام/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول