اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شش روز نخست سال 91 صورت گرفت

اقامت 1.5 میلیون مسافر نوروزی در هتل‌های اصفهان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان گفت: از ابتدای نوروز تا ابتدای روز ششم فروردین ماه بیش از یک و نیم میلیون نفر مسافر در هتل‌ها و مراکز اقامتی اصفهان اقامت کردند.

اقامت 1.5 میلیون مسافر نوروزی در هتل‌های اصفهان

محسن مصلحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با میزان بازدید مسافران نوروزی از جاذبه‌های گردشگری استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جدید تا ابتدای روز ششم فروردین ماه 91، یک میلیون و 979 هزار و 700 مسافر نوروزی از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان اصفهان دیدن کردند.

وی افزود: تاکنون یک میلیون و 539 هزار و 843 مسافر نوروزی در هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مهمان‌سراها، مهمانپذیرها، منازل استیجاری، کمپ‌های موقت، کلاس‌های مدارس، اقامتگاه‌های ادارات، خوابگاه‌های دانشجویی، سالن‌های ورزشی و چادرهای مسافرتی اقامت کردند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان در مورد نحوه نظارت و بازرسی از مراکز اقامتی و خدمت رسان زیر نظر اداره میراث فرهنگی گفت: بازرسان و ناظران میراث فرهنگی از مراکز اقامتی، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین راهی و دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز اقامت موقت بازدید می‌کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا تاکنون یک هزار و 34 مورد بازرسی از مراکز یاد شده صورت گرفته است.

مصلحی در ارتباط با شکایات مسافران نوروزی از مراکز اقامتی و آژانس‌های مسافرتی در سطح استان تصریح کرد: در این مدت حتی یک شکایت از سوی گردشگران و مسافران نوروزی گزارش نشده است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول