اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قاینات خبر داد

ساخت هتل 3 ستاره در منطقه نمونه گردشگری قاینات

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان قاینات گفت: عملیات اجرایی هتل سه ستاره منطقه نمونه گردشگری این شهرستان تا پایان اردیبهشت‌ماه جاری آغاز و در دهه فجر سال آینده نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

ساخت هتل 3 ستاره در منطقه نمونه گردشگری قاینات

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری قاینات، غلامعلی حبیبی‌منش در نشست تأمین زیرساخت‌های گردشگری قاینات افزود: گرچه دولت خدمتگزار در تمامی زمینه‌ها خدمات زیادی کرده ولی مردم خواستار ایجاد تحولات چشمگیری در بحث گردشگری این شهرستان هستند.

وی با بیان اینکه قاینات دومین شهرستان بزرگ خراسان‌جنوبی و دارای جاذبه‌های گردشگری زیادی است، اظهار داشت: با اجرایی شدن عملیات هتل سه ستاره و توسعه و زیباسازی منطقه گردشگری می‌توانیم بخشی از خواسته‌های مردم را محقق کنیم.

فرماندار قاینات بر تلاش تمامی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری قاینات برای رفع مشکلات فرآروی سرمایه‌گذاران تأکید کرد و گفت: انتظار داریم تا پایان اردیبهشت‌ماه عملیات اجرایی هتل سه ستاره منطقه نمونه گردشگری قاینات آغاز شود.

حبیبی‌منش در جلسه بررسی مشکلات پروژه‌های هواشناسی قاینات نیز با اشاره به طولانی شدن زمان اجرای پروژه مذکور و اختصاص اعتبارات لازم خواستار سرعت بخشی در احداث این پروژه شد.

وی با اشاره به وضعیت آب و هوایی شهرستان، ایجاد و راه‌اندازی ایستگاه‌های هواشناسی و باران‌سنجی در مناطق مختلف این شهرستان را خواستار شد.

فرماندار قاینات از بهره‌برداری ساختمان ایستگاه هواشناسی خضری دشت بیاض در هفته دولت سال جاری خبر داد و گفت: قرارداد لازم با پیمانکار منعقد و به زودی عملیات احداث ساختمان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول