اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جامعه هتل‌‌داران استان زنجان:

اسکان مسافران در مدارس دلیل کاهش درصد اشغال هتل‌ها است

خبرگزاری فارس: رئیس جامعه هتل‌‌داران استان زنجان گفت: اسکان مسافران نوروزی در مدارس موجب کاهش درصد اشغال هتل‌ها در استان شده است.

اسکان مسافران در مدارس دلیل کاهش درصد اشغال هتل‌ها است

کامیار اسکندریون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه افزایش مدت زمان اقامت مسافران در نوروز امسال در مدارس و مراکز فرهنگی استان زنجان اتفاق افتاده است گفت: درصد اشغال هتل‌ها پایین بوده است و هتل‌های استان زنجان متضرر شدند.

وی با بیان اینکه با توجه به افزایش نرخ ارز مردم رغبت بیشتری به سفرهای داخلی نشان داده‌اند خاطر نشان کرد: استان زنجان از نظر مدت زمان اقامت مسافران وضعیت مطلوبی ندارد و مسافران رغبت چندانی برای اقامت در این استان ندارند.

عضو هیئت مدیره جامعه هتل‌داران کشور با اشاره به اینکه مقرر بود مسافران عمومی در هتل‌ها و مراکز اقامتی استان زنجان پذیرش شوند و پس از تکمیل ظرفیت هتل‌ها و مراکز اقامتی، مسافران به مدارس و مراکز فرهنگی هدایت شوند تصریح کرد: متاسفانه همه مسافران عمومی نیز در مراکز فرهنگی و مدارس مشخص شده اسکان داده شدند.

وی با بیان اینکه تعداد مدارس مورد نظر برای اسکان مسافران نسبت به سال گذشته بالا بوده است اضافه کرد: این مسئله موجب ایجاد مشکلاتی در سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و جامعه هتل ‌داران می‌شود.

اسکندریون با تاکید بر اینکه تعریف صحیحی از صنعت گردشگری در استان زنجان ارائه نشده است یادآور شد: گردشگری در رونق اقتصاد استان زنجان و بهبود وضعیت مردم بسیار مؤثر است اما برنامه‌ریزی صحیحی در این زمینه در استان صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه اسکان در مدارس و مراکز فرهنگی استان‌هایی چون خراسان و فارس به دلیل درصد بالای مسافران ورودی مورد قبول است ادامه داد: در استان زنجان نیازی به اسکان در مدارس مشاهده نمی‌شود و باید در این راستا تدابیری اندیشیده شود.

عضو هیئت مدیره جامعه هتل‌داران کشور به افزایش جزئی مدت زمان اقامت در هتل‌های استان زنجان اشاره کرد و افزود: همچنان تعداد زیادی از هتل‌های استان در ایام تعطیلات نوروز 91 خالی از مسافر بودند.

وی با اشاره به اینکه اسکان مسافران در مدارس یکی از سیاست‌های دولت محسوب می‌شود که مسئولان استانی نیز موظف به تمکین هستند ادامه داد: جامعه هتل‌داران با تقدیر از همکاری مسئولان استان زنجان، چشم به آینده‌ای روشن دوخته‌اند.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول