اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی کرمان اعلام کرد

55 هتل و مهمانپذیر آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی کرمان

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان گفت: 23 هتل و 32 مهمانپذیر در استان کرمان آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی هستند.

55 هتل و مهمانپذیر آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان، هادی ایرانمنش در نخستین دقایق آغاز سال 1391 به دیدار میهمانان نوروزی در هتل پارس کرمان شتافت.

وی همچنین قبل از تحویل سال نو از برخی مراکز گردشگری شهر کرمان بازدید کرد.

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان در جمع میهمانان نوروزی شهر کرمان با بیان اینکه 23 هتل و 32 مهمانپذیر در استان کرمان آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی هستند، تصریح کرد: بیش از 3 هزار و 200 کلاس درس نیز در کنار سایر مراکز اقامتی موقت برای میزبانی از مسافران نوروزی تجهیز شده است.

وی به حضور گسترده گردشگران نوروزی در آخرین روزهای سال 1390 در استان کرمان اشاره و خاطرنشان کرد: تمهیدات ویژه‌ای به منظور اسکان مسافران نوروزی در سالن‌های ورزشی در صورت مواجه شدن با استقبال فراوان مسافران نوروزی اندیشیده شده است.

ایرانمنش‌ با آرزوی بهبود و رونق صنعت گردشگری کرمان در سال جاری، حضور گسترده گردشگران نوروزی را در این استان به فال نیک گرفت و گفت: امید است با همکاری و تعامل بخش خصوصی و دست‌اندرکاران صنعت گردشگری، اماکن اقامتی کرمان، همیشه مانند ایام نوروز مملو از مسافر باشد.

وی عنوان کرد: حضور فراوان گردشگران نوروزی در ایام پایانی سال 1390 نسبت به مدت مشابه سال قبل آن، رشد چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول