اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس اتحادیه هتل‌داران اصفهان:

6 هتل جدید به ظرفیت پذیرش نوروزی 91 اضافه شد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس اتحادیه هتل‌داران اصفهان گفت: در راستای ارائه خدمات بیشتر به مسافران نوروزی 91 شش هتل به ظرفیت پذیرش نوروزی مسافران در اصفهان اضافه شده است.

6 هتل جدید به ظرفیت پذیرش نوروزی 91 اضافه شد

مهدی نریمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه در آستانه نزدیک شدن به سال نو و پذیرش مسافران نوروزی هستیم، اظهار داشت: استان اصفهان دارای 77 هتل است که تعداد 55 هتل آن فقط در شهر اصفهان است که وضعیت استانداردی را از لحاظ تجهیزات دارند.

وی با بیان اینکه سعی شده است در ایام نوروز تجهیزات این هتل‌ها به لحاظ تعداد تخت افزایش پیدا کند، افزود: در سال گذشته یک سری از هتل‌ها را بازسازی و نیز امسال ظرفیت هتل‌ها را دو برابر و شش هتل جدید به ظرفیت پذیرش و اقامت مسافران نوروزی اضافه شده است.

نایب رئیس اتحادیه هتل‌داران اصفهان ضمن ابراز نگرانی از اینکه یک مرکز اقامتی استاندارد برای رسیدگی به پذیرش مسافران وجود ندارد، تصریح کرد: هنوز زیرساخت‌ها مشکل دارد و بسیاری از دستگاه‌های اجرایی در پذیرش و اقامت مسافران وارد میدان شده‌اند.

وی با تأکید به اینکه در این راستا از صنعت هتل‌داری حمایت نشده است، ادامه داد: بسیاری از هتل‌داران در وضعیت کنونی با توجه مخارج سنگین حامل‌های انرژی در حال ضرر دادن هستند.

نریمانی با اشاره به اینکه باید به سمت بسترسازی حرکت کرد، بیان داشت: امروز با بی‌مهری به هتل‌داران نگاه می‌شود چرا که مشکلات مالی بسیاری سر راه صنعت هتل‌داری وجود دارد.

وی اضافه کرد: در راستای حمایت از اقامت استاندارد و نیز صنعت گردشگری باید از سرمایه‌گذاران در این راه کمک و مشکلات را حل کرد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول