اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جم خبر داد

احداث هتل بزرگ جم با 40 میلیارد ریال اعتبار

خبرگزاری فارس: شهردار جم از احداث هتل بزرگ جم با 40 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

احداث هتل بزرگ جم با 40 میلیارد ریال اعتبار

رحیم جمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم با تبریک عید نوروز اظهار داشت: نوروز فرصتی برای پناه بردن به دامن طبیعت و سیر و سیاحت در زمین و تفکر و تامل در طبیعت است و باید در عید نوروز به تامل و تفکر در طبیعت بپردازیم.

شهردار جم خاطر نشان کرد: شهرستان جم به دلیل مجاورت با پایتخت انرژی کشور و طبیعت ناب به یکی از شهرهای توریست‌پذیر جنوب کشور تبدیل شده و توسعه زیرساخت‌های گردشگری این شهر از مسائلی است که همواره مورد توجه مسئولان این شهرستان بوده است.

جمالی به احداث هتل بزرگ جم اشاره کرد و ابراز داشت: ساخت هتل در شهر جم از مهم‌ترین مسائلی است که در توسعه زیرساخت‌های گردشگری و توریست‌پذیری این شهر اثرگذار است و مسئولین شهر جم در حد توان و پتانسیل از این اقدام حمایت خواهند کرد.

وی افزود: این پروژه بزرگ با مشارکت بخش خصوصی اجرا و عملیاتی می‌شود و مدت قرارداد اجرای این طرح در شهر جم دو سال است و از ابتدای اردیبهشت 91 آغاز به کار می‌کند.

این مسئول ادامه داد: این هتل با اعتبار 40 میلیارد ریال و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و شرکت اسکان‌سازه ساخته می‌شود.

شهردار جم در ارتباط با نکات فنی این هتل بیان داشت: این هتل دارای 50 اتاق است و در زمینی به مساحت 650 متر ساخته می‌شود.

جمالی گفت: این هتل شامل رستوران، کافی‌شاپ و پارکینگ است و امیدواریم مورد استفاده همه همشهریان، ادارات و شرکت‌های مستقر در منطقه قرار بگیرد.

شهردار جم ابراز داشت: در راستای میزبانی از مسافران نوروزی برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته و آمادگی کامل برای میزبانی از میهمانان نوروزی را داریم.

جمالی افزود: آب و هوای شهرستان جم در ایام نوروز بسیار مناسب است و همه‌ ساله در این ایام جمع زیادی از هموطنانمان از مناطق مختلف گردشگری این شهرستان بازدید می‌کنند.

 

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول