اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان خبر داد:

برگزاری دومین دوره طرح تعالی رفتار با مشارکت 1200 نفر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان اصفهان از برگزاری دومین دوره استانداردسازی و طرح تعالی رفتار کارکنان نیروی انتظامی با مشارکت روسای دوایر کلانتری‌ها و نیز پاسگاه‌ها و مشارکت یک هزار و 200 نفر خبر داد.

برگزاری دومین دوره طرح تعالی رفتار با مشارکت 1200 نفر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار حسن کرمی ظهر امروز در جمع روسای کلانتری و پاسگاه‌های استان اصفهان اظهار داشت: نیروی انتظامی استان اصفهان در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر کسب رضایت خداوند بر کسب رضایت مردم است، اقدام به برگزاری دومین دوره طرح استانداردسازی و تعالی رفتار کرده است.

وی افزود: هزار و 200 نفر از روسای دوایر کلانتری و نیز پاسگاه‌ها و پلیس‌های تخصصی در این دوره چهار روزه مشارکت و پس از اتمام دوره همسران کارکنان دعوت می‌شوند که آموزش‌هایی را ببینند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: این دوره تعالی همه ساله برای کارکنان برگزار می‌شود که از حضور اساتید مجرب دانشگاه اصفهان استفاده شده است.

وی ادامه داد: هر دوره 150 نفر در قالب هشت دوره چهار روزه به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

کرمی اضافه کرد: این دوره به لحاظ تکریم ارباب‌رجوع محوریت برنامه‌های کلاس با بحث علمی، روان‌شناسی، اخلاق و رفتار در احادیث تدریس می‌شود.

وی بیان داشت: براساس آمارها هم‌اکنون میزان رضایتمندی مردم از پلیس اصفهان بیش از 70 درصد است که درصدد هستیم 30 درصد باقی مانده را نیز جبران کنیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: شماره تماس 197 به صورت 24 ساعته در اختیار مردم برای ارائه گزارش‌ها است که در این راستا نیز از طریق 110 هم می‌توانند شکایات و نظرات خود را اعلام کنند.

وی همچنین از برگزاری دوره طرح بصیرت ویژه مدیران خبر داد و گفت: برگزاری کلاس‌ها در قالب اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی برای نیروی انتظامی هزینه‌بردار است.

کرمی تصریح کرد: امروزه پلیس جایگاه ویژه‌ای دارد چنان‌که در مباحث جنگ نرم باید با ارتقای دانش در این عرصه جنگید.

وی برگزاری کلاس‌های آموزشی را به صورت مستمر شیوه منسوخ شده فرهنگ گذشته دانست و افزود: این شیوه از حوزه استحفاظی با افزایش کرامت انسانی و نیز تکریم ارباب‌رجوع رخت بر می‌بندد.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول