اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی لرستان:

باند سارقان خودرو در خرم‌آباد متلاشی شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی لرستان از دستگیری یک باند سارق خودرو در خرم‌آباد و کشف هفت فقره سرقت خبر داد.

باند سارقان خودرو در خرم‌آباد متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی لرستان، خدامراد کبکی روز دوشنبه در تشریح اقدامات صورت گرفته برای دستگیری اعضای این باند گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان خرم‌آباد، اکیپی از مأموران اداره مبارزه با سرقت آگاهی استان با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند.

وی خاطرنشان کرد: با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات همه‌جانبه در تاریخ نهم خردادماه یک نفر از سارقان شناسایی و دستگیر شد که در بازجویی به سرقت متعدد با هم دستی چهار نفر دیگر اعتراف کرد.

کبکی افزود: با دستگیری چهار نفر سارق و انجام کار تحقیقاتی،‌ متهمان به انجام هفت فقره سرقت خودرو و اوراق آنها اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان افزود: سارقان پس از اوراق کردن خودروهای سرقتی آنها را به یک نفر صاف‌کار می‌فروختند که وی نیز شناسایی و دستگیر شد.

وی تعداد سارقان دستگیر شده در این رابطه را شش نفر اعلام کرد و گفت: کلیه سارقان با دستور مقام قضایی راهی زندان شدند.

کبکی در خاتمه با اشاره به اینکه این باند در پوشش خرید ضایعات اقدام به سرقت خودرو می‌کردند، از شهروندان خواست به منظور پیش‌گیری از بروز جرایمی هم‌چون سرقت با حفظ آگاهی، در صورت مشاهده موارد مشکوک با پلیس 110 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ب30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول