اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌شمالی صورت گرفت

تشکیل کمیته پیشگیری از حوادث در شهرک صنعتی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی گفت: کمیته پیشگیری از حوادث در شرکت شهرک‌های صنعتی این استان تشکیل شد.

تشکیل کمیته پیشگیری از حوادث در شهرک صنعتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل ازروابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی، محمدرضا باقری اظهار داشت: با تشکیل کمیته پیشگیری از حوادث، پیش‌بینی‌های لازم در خصوص کاهش اثرات حوادث و بلایای طبیعی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام گرفت.

وی افزود: هدف از ایجاد این کمیته، شناسایی عوامل خطر ساز موجود در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان و پیشگیری از اثرات حوادث ناشی از خطای انسانی و بلایای طبیعی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی از شناسایی عوامل خطر ساز خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، جمع آوری آب‌های سطحی، ساماندهی کانال‌ها و جوی‌های روباز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در دستور کار قرار گرفت.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی گفت: اصلاح درب‌های حوضچه‌ها و منهول‌های فاضلاب شهرک‌ها، نصب سرعت‌گیر و تابلوهای اعلام خطر در ورودی شهرک‌های صنعتی، ایجاد روشنایی مناسب در معابر شهرک‌ها و نواحی صنعتی از جمله مصوبات این کمیته بود.

وی تصریح کرد: از این پس پیمانکاران به استفاده از نوار خطر و چراغ چشمک زن در پروژه‌های دارای حفاری در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی ملزم می‌گردند.

باقری تهیه و نصب تابلوها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با مضامین مرتبط با رعایت ایمنی را از دیگر برنامه‌های این شرکت برای فرهنگ سازی برای کاهش حوادث دانست.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول