اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر صنعت:

بودجه شهرک‌های صنعتی امسال 3 برابر شده است

خبرگزاری فارس: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در سال 90 جمعاً بودجه شرکت شهرک‌های صنعتی 430 میلیارد تومان بود که این میزان با پی‌گیری وزارت صنایع در سال 91 به سه برابر افزایش یافته است.

بودجه شهرک‌های صنعتی امسال 3 برابر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد فخرالله مولایی صبح امروز در چهارمین نشست سالیانه مدیران حراست‌های سازمان صنایع کوچک که در راستای تبیین برنامه‌های سالانه حراست و آسیب‌شناسی سازمانی در محل هتل میثاق برگزار شد، اظهار داشت: آرامش بخش بودن فعالیت حراست برای انسجام وظایف سازمانی بسیار با اهمیت است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با مثبت ارزیابی کردن عملکرد مدیریت حراست سازمان، اقدامات و تلاش‌های حراست را امیدبخش دانست و افزود: فعالیت بر مبنای پیش‌گیری و اصلاح سیستم از شاخصه‌های عملکردی حراست است.

مولایی گفت: در سال 90 جمعاً بودجه شرکت شهرک‌های صنعتی 430 میلیارد تومان بود که این میزان با پی‌گیری ‌این مقام عالی وزارت در سال جاری به سه برابر افزایش یافته است.

وی افزود: بودجه شهرک‌های صنعتی کشور در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی سه برابر شده است.

مولایی در ادامه بیان داشت: به ‌دنبال افزایش بودجه شرکت شهرک‌های صنعتی، افزایش کمک‌های فنی اعتباری، افزایش بودجه کمک‌های نوسازی و بازسازی و افزایش بودجه صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک را شاهد هستیم.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک‌های صنعتی ایران افزود: با توجه به اعتقادی که در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ملی وجود دارد، دولت تمام تلاش خود را برای بهره‌برداری از واحدهای صنعتی و طرح‌های نیمه‌تمام و رفع مسائل و مشکلات صنعت و معدن انجام می‌دهد.

مولایی با بیان اینکه بحث اشتغال به ‌طور مستقیم متوجه تولید است، افزود: شناسایی و اتمام 7 هزار طرح نیمه‌تمام در سازمان صنایع کوچک و ایجاد بسته اشتغال 14 میلیارد تومانی با 378 هزار شغل در سال جاری از اقدامات در حال انجام در راستای اشتغال‌زایی است.

در ادامه این نشست زارعی ریاست سازمان حراست کل کشور گفت: حراست‌ها دیده‌بان نظام اسلامی هستند که با حفظ امنیت و برقراری نظم با جدیت و همت به تعهدات خود اهتمام می‌ورزند.

وی ادامه داد: اقدامات صیانتی به ما اجازه نمی‌دهد که یک مفسده شکل بگیرد و بعد ما بخواهیم آن را درمان کنیم.

ریاست سازمان حراست کل کشور ادامه داد: نیروهای حراستی و نظارتی سلسله اعصاب نظام نظارتی هستند که در مجموعه‌های اجرایی کشور حضور و اشراف دارند و مانند حس‌گرهایی هستند که به محض احساس آفت باید از خود واکنش نشان ‌داده و جلوی آن را بگیرند.

وی تصریح کرد: باید دائماً حس‌گرهای نیروهای حراستی توجیه شده تا بتوانند به وظایف ذاتی و مأموریت‌های خود عمل کنند.

ریاست سازمان حراست کل کشور خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در سال 83 در دیداری که با منتخبان مردم در مجلس هفتم داشتند با تمرکز بر بحث مفاسد اقتصادی گفتند با دستمال آلوده نمی‌توان به جنگ فساد رفت.

وی افزود: بنابراین باید افراد پاک در این سمت‌ها قرار گیرند و افرادی که دارای ضعف باور و اعتقاد و اراده باشند خیلی سریع دچار لغزش می‌شوند.

زارعی بیان داشت: باور ما این است که بازرسان به منزله دیده‌بان‌هایی هستند که در خط مقدم جبهه قرار دارند، بنابراین نیروهای حراست و کسانی که در امور بازرسی فعالیت می‌کنند بیشتر از همه در معرض لغزش بوده و باید دائماً خودسازی کنند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول