اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

نیروهای خدماتی غیربومی به شهرهایشان برگردند

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان گفت: مدیران کل استان نیروهای خدماتی غیربومی ادارات نهبندان را به شهرستان‌های دیگر انتقال دهند.

نیروهای خدماتی غیربومی به شهرهایشان برگردند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین شرافتی صبح امروز در نشست بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری در نهبندان از کلنگ‌زنی کارخانه تولید آبمیوه در نیمه نخست تیرماه سال جاری در شهرستان و افتتاح آن در دهه فجر امسال خبر داد.

وی ادامه داد: پیگیری‌ها و نظارت‌های لازم بر روند ساخت و ساز این کارخانه‌ها توسط معاون عمرانی فرماندار و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان انجام می‌شود.

فرماندار نهبندان از شناسایی 29 سرمایه‌گذار بومی و غیر بومی توسط اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خبر داد و گفت: طی چند روز آینده با حضور مدیر‌کل صنعت، معدن و تجارت خراسان ‌جنوبی از کارخانه‌ها و طرح‌های مختلف شهرستان بازدید و جلسه ویژه‌ای به منظور رفع مشکلات و موانع پیش‌روی سرمایه‌گذاران در نهبندان برگزار می‌شود.

شرافتی با اشاره به اینکه کارخانه یخ نهبندان تا پایان تیرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد، یادآور شد: برای جذب سرمایه‌گذار به این شهرستان بحث کاغذ‌بازی را از میان برداشتیم.

وی اظهار کرد: به منظور سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف حمایت از سرمایه‌گذاران نهبندانی و بومی در اولویت کاری مسئولان شهرستان قرار دارد.

فرماندار نهبندان ضمن تأکید بر به‌کارگیری نیروهای بومی در استخدامی‌های ادارات، شرکت‌ها و بخش‌های خصوصی تصریح کرد: آن دسته از مدیران کل استان که نیروهای خدماتی ادارات نهبندان را از نیروهای غیربومی جذب کرده‌اند سریعا باید آن‌ها را به شهرستان خودشان یا شهرستان‌های دیگر انتقال دهند.

شرافتی به برگزاری شورای اداری در وقت غیراداری اشاره کرد و گفت: حضور فعال و ماهانه مدیران شهرستان در شورای اداری نشان از احساس مسئولیت و علاقمندی آن‌ها برای خدمت به مردم دارد؛ همچنین شورای اداری برنامه‌های یکماهه دستگاه‌های اجرایی را برنامه‌ریزی و مشخص می‌کند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول