اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت کبدی استان اصفهان:

تمام فاکتور‌های آمادگی جسمانی در یک کبدی کار جمع است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت کبدی استان اصفهان گفت: تمام فاکتور‌های آمادگی جسمانی از جمله سرعت، قدرت و انعطاف باید در یک کبدی کار جمع باشد، در غیر این صورت فعالیت در این رشته ورزشی غیر ممکن است.

تمام فاکتور‌های آمادگی جسمانی در یک کبدی کار جمع است
منیژه رأفت امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هیئت کبدی استان اصفهان از این پس خود را برای اعزام بازیکنان کبدی اصفهان به اردوی تیم‌ ملی کبدی آماده می‌کند.
وی با بیان اینکه برای اعزام کبدی کاران اصفهان به اردوی تیم ملی هنوز دعوت‌نامه‌ای به این هیئت نرسیده است، تصریح کرد: به احتمال زیاد سه نفر از استان اصفهان در  اردوی تیم ملی حضور دارند.
نایب رئیس هیئت کبدی استان اصفهان بیان داشت: اردوی تیم ملی کبدی برای اعزام قهرمانان این رشته ورزشی به رقابت‌های کبدی مالزی انجام می‌شود.
وی در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به بودجه‌های هیئت کبدی استان اصفهان کرد و افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان تا آنجا که در توان داشته، پشتوانه این هیئت بوده است اما در مجموع رئیس هیئت کبدی استان اصفهان خود با تلاش فراوان و رایزنی‌های دلسوزانه، حمایت‌‌کننده‌های مختلفی را به سوی کبدی استان اصفهان جلب می‌کند.
رأفت در مورد تمرینات کبدی کاران اصفهانی گفت: در چهار ماه اخیر ورزشکاران اصفهان بسیار خسته شده و در حال حاضر نیاز به استراحت خوبی دارند.
وی تاکید کرد: هیئت کبدی استان اصفهان  به طور پیوسته ثبت‌نام از علاقه‌مندان رشته کبدی را انجام داده و دوستداران کبدی می‌توانند به هیئت کبدی استان اصفهان مراجعه کنند.
نایب رئیس هیئت کبدی استان اصفهان بیان داشت: به دلیل اینکه هیئت کبدی استان اصفهان از نظر مربی و داور کبدی مشکل خاصی ندارد برای همین برگزاری چنین دوره‌هایی هنوز مد نظر قرار نگرفته است.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول