اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس:

از پیشنهادات فرهیختگان استقبال می‌کنم

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی طی پیامی از پیشنهادات فرهیختگان، نخبگان و صاحب‌نظران استقبال کرده است.

از پیشنهادات فرهیختگان استقبال می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، سید محمدحسین میرمحمدی طی پیامی از حضور آگاهانه مردم در روز 12 اسفندماه قدردانی کرد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: به عنوان یک شهروند و برادر کوچک شما خداوند متعال را شاکر و سپاسگزارم که بار دیگر حضور حماسی و پرشکوه آحاد مردم بزرگوار ایران اسلامی و به ویژه مردم این حوزه انتخابیه در عرصه سیاسی و اجتماعی کشور برای شرکت فعال در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی متجلی شد. اکنون که افتخار خدمت‌گذاری به عنوان نماینده حوزه انتخابیه گلپایگان و خوانسار نصیب حقیر شده بر خود فرض می‌دانم نکاتی را متذکر شوم.

در ادامه این پیام آمده است: اینجانب مصمم هستم با تقویت وحدت و هم‌دلی با همت قاطبه مردم و مسئولان از کلیه نظرات و پیشنهادات همه عزیزان خصوصاً نخبگان و فرهیختگان، صاحب‌نظران و نمایندگان محترم دوره‌های گذشته و کاندیداهای محترم در این دوره و ادوار سابق در پیشبرد امور حوزه انتخابیه بهره جسته و با تشکیل کارگروه‌های تخصصی راه را برای حصول نتایج قابل انتظار محقق سازم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: بدیهی است برنده واقعی این انتخابات مردم شریف ایران اسلامی هستند و لذا این حقیر خود را با تمام توان آماده ایفای وظایف محوله در مجلس شورای اسلامی به کشور عزیز و انقلاب اسلامی نموده و صمیمانه محتاج دعای همه شما هستم.

همچنین میرمحمدی در ادامه پیام از تمام مردم حاضر در انتخابات و تمام دست‌اندرکاران در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گلپایگان و خوانسار تقدیر کرده است.

انتهای پیام/ط4000/خ۳۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول