اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کارگروه قزوین + 20:

شهروندان پیشنهادات خود را به قزوین + 20 ارائه کنند

خبرگزاری فارس: رئیس کارگروه قزوین + 20 از شهروندان خواست تا هرگونه پیشنهاد، نقد و انتظارات خود را برای کامل شدن مصوبات این کارگروه در اختیار دبیرخانه آن واقع در شهرداری قزوین قرار دهند.

شهروندان پیشنهادات خود را به قزوین + 20 ارائه کنند

علی‌حسن ظاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: شهروندان، هرگونه پیشنهاد، نقد و انتظارات خود را برای کامل شدن مصوبات کارگروه قزوین + 20 در اختیار دبیرخانه آن واقع در شهرداری قزوین قرار دهند.

وی افزود: این نخستین باری است که یک گروه کارشناس با بیش از 40 عضو نقطه‌نظرات کارشناسی خویش را با شعار توسعه پایدار شهری به صورت مستند در اختیار مدیران شهری قرار داده است.

ظاهری ادامه داد: این کارگروه از سال 88 کار خود را با هدف بررسی طرح‌های مورد نظر شهرداری برای رسیدن به اهداف چشم‌انداز 1404 شهر قزوین آغاز کرده و پیشنهادهای خود را در قالب طرح‌های سه تا هفت ساله به مدیران شهری ارائه می‌کند.

وی با یادآوری اینکه این کارگروه یک جمع مرکب از کارشناسان حوزه‌های مختلف فنی، هنری، اجتماعی، اقتصادی و شهری است اذعان کرد: این اعضا به عنوان شورای مشورتی در خصوص توسعه شهر قزوین با یکدیگر تبادل‌نظر دارند.

شهردار اسبق قزوین افزود: کارشناسان این مجموعه، نتایج کار خویش را در قالب 20 طرح تحول‌گرا در قزوین مشتمل بر ده‌ها طرح اجرایی و نرم‌افزاری تحت هفت بیانیه مفصل در طی 30 ماه گذشته در اختیار شهرداری، شورای شهر و تصمیم‌گیران حوزه شهری قرار داده‌اند.

ظاهری تصریح کرد: در دوره اول در سال 88 طی 40 جلسه مستمر، 20 عنوان طرح تحول‌زا در قالب 44 طرح تصویب شد و در اختیار مدیران شهری قرار گرفت.

وی بیان کرد: در مرحله دوم در سال 89 شرح تفصیلی طرح‌های مذکور با جزئیات ریزتر تهیه و به تصمیم‌سازان حوزه شهری ارائه شد.

کارشناس ارشد حوزه مدیریت شهری با اشاره به اینکه سال جاری، سومین دوره از فعالیت‌های این کارگروه محسوب می‌شود خاطر نشان کرد: در این دوره کارگروه قزوین + 20 بیش از 30 جلسه برگزار کرده است که تعداد 16 مورد از آنها مربوط به شش ماه دوم سال است.

وی یادآور شد: توسعه بوستان باراجین، توسعه آموزش‌های شهروندی، ساماندهی ورودی‌های شهر، توسعه اقدامات مغزافزاری، ارتقای فرهنگ شهرنشینی، تعریف منابع جدید مالی و سرمایه‌گذاری در شهر از جمله مهم‌ترین موضوعات مطروحه در جلسات این کارگروه هستند.

انتهای پیام/و۱۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول