اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر فرهنگ:

نیازمند برنامه‌ریزی در عرصه فرهنگ هستیم

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور بانوان گفت: در عرصه فرهنگ، نیازمند برنامه‌ریزی برای اجرای سیاست‌گذاری‌های کلان هستیم.

نیازمند برنامه‌ریزی در عرصه فرهنگ هستیم

عفت شریعتی‌کوهبنانی، ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با پذیرش سمت مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور بانوان اظهار کرد: فرهنگ، دارای جایگاه بسیار پر اهمیت و خطیری است و در شرایط کنونی، نیازمند آن هستیم که مسائل مهم فرهنگی کشور، به‌ خوبی و با دیدی وسیع مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرد.

شریعتی ادامه داد: جایگاه مشاور وزیر ارشاد در امور بانوان، قطعاً این فرصت را فراهم خواهد کرد و باید بتوانم با مشورت و هم‌یاری سایر مسئولان، این وظیفه را به‌ خوبی انجام بدهم.

وی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای تاثیرات فراوانی در حوزه‌های فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و تبلیغی است و باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای تاثیرگذاری بیشتر در این حوزه‌ها سود جست.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور بانوان اذعان کرد: آنچه بیش از همه ضرورت دارد، سیاست‌گذاری‌های کلانی است که باید در عرصه‌های مختلف فرهنگی، مانند خانواده و هم‌چنین امور مربوط به بانوان انجام شود.

شریعتی با اشاره به سوابق خود در عرصه فرهنگ، یادآور شد: 8 سال سابقه قانون‌گذاری و هم‌چنین فعالیت در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی و فعالیت در عرصه مسائل فرهنگی رسانه ملی، از جمله سوابق بنده در حیطه فرهنگ کشور است.

وی در ارتباط با اولویت‌های خود در این پست، گفت: ابتدا باید فضای فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور بانوان را از نزدیک بسنجم و سپس درباره برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت خود صحبت خواهم کرد.

شریعتی در پایان خاطرنشان کرد: برای تحقق اهداف فرهنگی در سطح کشور، علاوه بر سیاست‌گذاری‌های کلان، نیازمند همکاری تنگاتنگ میان دستگاه‌های مختلف فرهنگی کشور هستیم.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول