اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار منطقه 17 خبر داد

ترویج فرهنگ محله‌محوری در محلات جنوب‌غرب تهران

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی شهردار منطقه 17 گفت: به منظور توسعه و رسیدگی به بافت فیزیکی شهر و توجه به بافت اجتماعی محلات جنوب‌غرب تهران طرح «محله نمونه» برگزار می‌شود.

ترویج فرهنگ محله‌محوری در محلات جنوب‌غرب تهران

علیرضا صادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در این ارتباط عنوان کرد: این طرح برای شناخت، توسعه توانمندی و ظرفیت‌های محله‌های شهر تهران و به صورت آزمایشی در محله بلورسازی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار منطقه 17 گفت: ترویج و تشویق شهروندان برای شرکت در برنامه‌های آموزشی و مشارکت بیشتر در اداره امور شهر یکی از محورهای فرهنگی این طرح به‌ شمار می‌رود.

وی در ادامه بیان داشت: همچنین زمینه‌سازی برای استفاده یکپارچه و منسجم از ظرفیت‌های معاونت‌ها، سازمان‌های تخصصی شهرداری و آموزش مهارت‌های مختلف به شهروندان از دیگر نقاط قوت «محله نمونه» است.

به گفته صادقی این طرح بر مبنای تاکید شهردار تهران، برای ترویج فرهنگ محله‌محوری در حال حاضر در شهر تهران به صورت آزمایشی تنها در دو محله بلورسازی در منطقه 17 و یوسف‌آباد واقع در منطقه 6 شهر تهران اجرا می‌شود.

پیش از این نیز طرح استقبال از بهار در محله بلورسازی به عنوان محله نمونه اجرا شده بود که این محله در بخش شمال شرقی منطقه 17 و در مجاورت بزرگراه‌های شهید نواب صفوی، چراغی و معابر مهم مواصلاتی منطقه قرار دارد، به همین دلیل موارد مشابه چنین طرح‌هایی برای نخستین‌بار، در منطقه 17 در این محله اجرا و ارزیابی می‌شوند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول