اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ابهر و خرم‌دره در مجلس:

حوزه علمیه محل اشاعه فرهنگ مبین اسلام است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی گفت: حوزه علمیه محل اشاعه فرهنگ مبین اسلام است.

حوزه علمیه محل اشاعه فرهنگ مبین اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، محمدرضا خان‌محمدی ظهر امروز در مراسم افتتاح حوزه علمیه این شهر با بیان اینکه حوزه علمیه محل اشاعه فرهنگ مبین اسلام است، اظهار داشت: با پیگیری‌های لازم این حوزه پا می‌گیرد، ولی در این میان خروجی آن بسیار مهم است.

وی افزود: زیبنده ایران اسلامی نیست که تعداد عالمان ما کمتر از افرادی باشند که دارای مدرک هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درک علمای بزرگ بسیار مهم است، گفت:‌ هر حوزه‌ای که به برنامه‌های نرم‌افزاری روی آورد، در ظاهر زیاد توفیق نداشته است.

وی افزود: باید رد پای علمای با فضیلت و عارف در این منطقه باشد، چرا که حضور حتی دو ماه یکبار این افراد می‌تواند در منطقه برکت داشته باشد.

فرماندار خرم‌دره در این مراسم با بیان اینکه مردم خرم‌دره مردمی ولایت‌مدار و همیشه در صحنه هستند، گفت:‌ حضور مردم این منطقه در همه صحنه‌های نظام جمهوری اسلامی چشمگیر بوده است.

رحیم نوری‌پور با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در 12 اسفند ماه سال گذشته مردم متدین، ولایت‌مدار و انقلابی خرم‌دره با حضور گسترده، پرشور و حماسی خود در انتخابات، دشمنان را از توطئه علیه نظام اسلامی مایوس کردند.

وی افزود: مردم خرم‌دره در کنار ملت غیور ایران با حضور پرشور خود حماسه‌ای دیگر در تاریخ این نظام رقم زدند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره افزود: این بیداری و حضور حماسی در حالی صورت گرفت که دشمن از هر فرصت و به هر وسیله‌ای درصدد ضربه‌زدن به نظام جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جشن باسوادی در خرم‌دره تصریح کرد: این جشن برای نخستین بار در استان زنجان صورت گرفت چرا که نزدیک به 90 درصد مردم این شهرستان باسواد هستند.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح حوزه علمیه خرم‌دره گفت: افتتاح حوزه علمیه خرم‌دره می‌تواند در ایجاد فضای معنوی و روحانی تاثیر بسزایی داشته باشد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول