اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دانیال حکیمی، رامتین خداپناهی، سالار عقیلی، جواد محدثی و ...

هفته هنر گلستان 10 تیرماه در فرهنگسرای نیاو‌ران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری هفته هنر گلستان در فرهنگسرای نیاوران تهران در 10 تیرماه خبر داد.

هفته هنر گلستان 10 تیرماه در فرهنگسرای نیاو‌ران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا منتظری بعد از ظهر امروز در جمع مدیران ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار داشت: برپایی این جشنواره برای نخستین بار اتفاق می‎افتد و یک فرصت استثنایی برای معرفی قابلیت‎ها و توانمندی‎های استان گلستان در عرصه ملی است.

وی با اشاره به اهداف جشنواره هفته هنر گلستان خاطر نشان کرد: ارتقای فرهنگ و هنر گلستان در نگاه متولیان کشور، ایجاد بستری مناسب برای فروش آثار و صنایع دستی گلستان، جذب چهره‎های برجسته کشوری به فرهنگ استان گلستان و تقویت فرهنگ استان برای مقابله با تهاجم فرهنگی که ارزنده‎ترین ابزار در این مسیر محسوب می‎شود از جمله اهداف برگزاری هفته هنر است.

منتظری با بیان اینکه از این فرصت باید به نحو شایسته استفاده کنیم یادآور شد: در این ایام می‎توان گفت که تمام هنرمندان گلستانی و مفاخر استان که در هر کجای ایران و حتی خارج از کشور نیز هستند در یک مکان جمع خواهند شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان اذعان کرد: تلاش خود را کرده‎ایم که بهترین‎های عرصه هنری استان را گردهم بیاوریم مثلا در عرصه موسیقی از افراد شاخص چون محمدرضا لطفی و سالار عقیلی، در حوزه هنر نیز از جواد محدثی چهره ارزشمند حوزه نویسندگی کشور و در عرصه نمایش نیز از هنرمندان گلستانی چون دانیال حکیمی و خداپناهی دعوت کرده‎ایم.

وی افزود: در بخش دیگر مهمانان این برنامه از دوستداران فرهنگ گلستان دعوت شده است و از رجال سیاسی و اجتماعی گلستان از دیروز تا به امروز مثل استانداران سابق، وزیران و نمایندگان قبلی مجلس نیز برای این هفته هنری دعوت به عمل می‎آید.

منتظری برگزاری یک افتتاحیه باشکوه را نقطه اوج این برنامه دانست و تاکید کرد: برنامه افتتاحیه این مراسم در روز شنبه 10 تیرماه از ساعت 18 با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونان وزارت ارشاد، نماینده ولی فقیه در گلستان و استاندار گلستان در مجموعه نیاوران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول