اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

اولویت بخش کشاورزی کهگیلویه تکمیل صنایع تبدیلی است

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه گفت: با ایجاد صنایع تبدیلی از دسترنج کشاورزان این شهرستان حمایت می‌کنیم و طرح‌هایی که در خصوص صنایع تبدیلی است باید در اولویت قرار گیرند.

اولویت بخش کشاورزی کهگیلویه تکمیل صنایع تبدیلی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید ناصر رضایی صبح امروز در مراسم تجلیل از تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی سال 90 این شهرستان با اشاره به این‌که کشاورزی همواره از مهم‌ترین بخش‌های تولید کشور بوده اظهار داشت: کشاورزی و تولیدات هرچه بیشتر مواد غذایی سبب اقتدار کشور می‌شود.

وی اضافه کرد: اگر درست و بهینه از استعدادهای این بخش استفاده شود شاهد افزایش بهره‌وری در اقتصاد بوده و روز به روز رونق شهرستان و استان را به صورت همه‌جانبه شاهد خواهیم بود.

فرماندار کهگیلویه کشاورزی را مهم‌ترین سنگر دفاعی کشور دانست و بیان داشت: کشاورزان در کنار افزایش تولید باید به کیفی‌سازی محصولات توجه کنند که این امر زمینه را برای جهش‌های اقتصادی بزرگ و همچنین بهره‌وری بهتر فراهم می‌کند.

رضایی، ارتقای دانش و نگرش تولیدکنندگان و بهره‌برداران کشاورزی شهرستان را اصلی‌ترین رسالت جهاد کشاورزی دانست و افزود: آموزش مهم‌ترین رکن در تولید است و استفاده از تکنولوژی روز، افزایش بهره‌وری محصولات را به همراه دارد.

فرماندار کهگیلویه گفت: با ایجاد صنایع تبدیلی از دسترنج کشاورزان حمایت می‌کنیم و طرح‌هایی که در خصوص صنایع تبدیلی است باید در اولویت قرار گیرند.

رئیس شورای کشاورزی شهرستان کهگیلویه، بیمه محصولات کشاورزی و بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر را از مهمترین اقدامات دولت در زمینه کمک به تولیدکنندگان بخش کشاورزی اعلام کرد و خواستار اطلاع‌رسانی این خدمات به جامعه کشاورزی شد.

رضایی این شهرستان را دارای ظرفیت بالا و بالقوه در این حوزه دانست و گفت: دولت با نگاه عدالت‌محوری که داشته در زمینه تأمین آب کشاورزی زیرساخت‌های خوبی در این شهرستان ایجاد کرده که با بهره‌برداری از آن‌ها شاهد تحول چشمگیری در کشاورزی کهگیلویه در آینده نزدیک خواهیم بود.

خاطرنشان می‌شود در پایان از تعدادی از منتخبین بخش کشاورزی و خانواده جهاد کشاورزی با اعطای لوح تقدیر و جوایزی قدردانی شد. 

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول