اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته جهاد کشاورزی

5 طرح کشاورزی در آمل به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته جهادکشاورزی، پنج طرح تولیدی و عمرانی حوزه کشاورزی آمل به بهره‌برداری رسید.

5 طرح کشاورزی در آمل به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، به مناسبت هفته جهادکشاورزی، پنج طرح تولیدی و عمرانی حوزه کشاورزی آمل به بهره‌برداری رسید

مرتضی امینی نیاکی ظهر امروز در حاشیه بهره‌برداری از این طرح‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به مشخصات طرح‌های افتتاح شده تصریح کرد: یک واحد مرغ مادر گوشتی با ظرفیت 30 هزار قطعه از محل اعتبارات طرح‌های زودبازده به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این طرح در سال 86 آغاز و در سال گذشته به پایان رسیده است و برای بهره‌برداری از آن 5 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

امینی گفت: این واحد تولیدی قادر است 4 میلیون قطعه جوجه یکروزه در طی دوره تولیدی را تامین کند.

وی با اشاره به اینکه طرح آبیاری تحت فشار در باغی به مساحت 15 هکتار در اراضی شیبدار بخش دشت‌سر آمل به بهره‌برداری رسید، بیان داشت: این طرح در سال گذشته اجرایی شده است و محل اعتبار آن نیز از صندوق توسعه ملی بوده است.

امینی افزود: برای اجرای این طرح 615 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از طرح شن‌ریزی بین‌مزارع در روستای نظام‌آباد آمل یادآور شد: این طرح با اعتبارات تملک دارایی استانی با هزینه اجرایی 465 میلیون ریال برای بهره‌برداری بخش کشاورزی این شهرستان اجرایی شده است.

این مسئول با اعلام اینکه پوشش بتنی اراضی روستای پاشاکلا به طول یک کیلومتر نیز به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: این طرح نیز از محل اعتبارات تملک دارایی استانی و با هزینه 230 میلیون ریالی به بهره‌برداری رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه به مناسبت هفته جهاد کشاورزی نمایشگاه ترویجی بخش کشاورزی در اداره منابع طبیعی این شهرستان دایر شده است، بیان کرد: در هفته جهاد کشاورزی هشت طرح عمرانی و تولیدی این بخش به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای ‌پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول