اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

اراضی کشاورزی کنگان در دست افراد غیربومی است

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: اراضی کشاورزی کنگان در دست افراد غیربومی است.

اراضی کشاورزی کنگان در دست افراد غیربومی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان تیمور یزدان‌شناس بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان شهرستان کنگان اظهار داشت: گسترش فضای کسب و کار و افزایش میزان اشتغال پایدار از مهم‌ترین برنامه‌های این شهرستان در سال جاری است.

وی افزود: استفاده از موقعیت‌های ویژه شهرستان از جمله برنامه‌های مسئولان برای بهبود وضعیت شهرستان است که انتظار داریم به اهداف مورد نظر برسیم.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: اجرای مصوبه اشتغال 50 درصدی نیروهای بومی از جمله مسایل مهمی است که با تحقق آن به سمت رفع مشکل بیکاری حرکت خواهیم کرد.

یزدان‌شناس تصریح کرد: کنگان دارای اراضی بسیار مستعدی در حوزه کشاورزی است که بدون تردید با فعال کردن زمین‌ها و گسترش کشاورزی می‌توانیم گامی ارزشمند در توسعه اشتغال پایدار برداریم.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون بیشتر زمین‌های کشاورزی این شهرستان در دست افراد غیربومی است و مردم و جوانان این شهرستان اشتیاقی برای فعالیت در حوزه کشاورزی ندارند و این یک نقیصه بزرگ است که باید برطرف شود.

فرماندار کنگان بیان کرد: پرورش استعدادهای جوانان و ادامه تحصیل آنها گام بزرگی در اشتغال آنها محسوب می‌شود و از جوانان انتظار داریم با ادامه تحصیل، خود را برای ساختن آینده کشور و استان و شهرستان آماده کنند.

یزدان‌شناس بیان کرد: اداره فنی و حرفه‌ای کنگان در دو سال گذشته با برپایی دوره‌های مختلف آموزشی و فنی و حرفه‌ای، فرصت خوبی برای جوانان فراهم کرده که باید استفاده بیشتری شود.

وی اذعان کرد: در سال تولید ملی باید از نیروی کار بومی بیشتر بهره ببریم و برای آبادانی و ساختن ایران اسلامی همه باید کمک کنند و نباید فرصت‌ها را هدر دهیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول