اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

احداث 12 هزار مسکن مهر شهری و روستایی در دشتستان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از احداث بیش از 12 هزار مسکن مهر شهری و روستایی در دشتستان خبر داد.

احداث 12 هزار مسکن مهر شهری و روستایی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی صبح امروز در دیدار با مردم دشتستان با تاکید بر لزوم رفع مشکلات طبقات محروم اظهار داشت: دولت عنایت ویژه‌ای به رفع مشکلات دارد و به ویژه برای مرتفع کردن معضلات مناطق روستایی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی افزود: تجهیز و بازسازی خانه‌های روستایی با تلاش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دست اجراست و امیدواریم که در سال‌ جاری نیز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بهسازی و ساماندهی بیشتر مسکن روستایی به ویژه در مناطق دورافتاده و محروم شهرستان دشتستان تلاش و همت بیشتری داشته باشد.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: در سال جاری اعتبارات بسیار خوبی برای رفاه و آسایش مردم روستاها و شهرها داریم و میزان اعتبارات عمرانی شهرستان افزایش چشمگیری داشته است.

خسروی از اجرا و تکمیل 9 پروژه بزرگ عمرانی و آموزشی در دشتستان خبر داد و تصریح کرد: تکمیل خوابگاه‌های دانشجویی در شهرستان و احداث مسجد و سایت اداری و باغ گیاه‌شناسی و زمین چمن ورزشی و استخر سرپوشیده در دانشکده کشاورزی برازجان از مهم‌ترین پروژه‌هاست.

وی از احداث بیش از 12 هزار مسکن مهر شهری و روستایی در دشتستان خبر داد و گفت: این میزان مسکن مهر در قالب طرح‌های انبوه‌سازی و انفرادی و بهسازی مسکن روستایی در شهرستان احداث می‌شود.

فرماندار دشتستان یادآور شد: احداث و افتتاح مرکز بهداشتی و درمانی دهرود و طلحه و نصب تجهیزات ICU جراحی مغز و اعصاب و بخش مغز و اعصاب بیمارستان برازجان و تعمیرات بخش ICU نیز از جمله اقدامات انجام شده در سال جاری در دشتستان است.

خسروی بیان کرد: مردم همواره نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای در موفقیت‌های نظام داشته‌اند و خدمت به این مردم افتخاری بس بزرگ است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول