اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد مانه و سملقان مطرح کرد

احداث 50 واحد مسکن روستایی در مانه‌ و سملقان

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مانه و سملقان گفت: امسال 50 واحد مسکونی روستایی در این شهرستان برای مددجویان زیر پوشش این نهاد ساخته می‌شود.

احداث 50 واحد مسکن روستایی در مانه‌ و سملقان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل ازروابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، محمد براتیان اظهار داشت: شش میلیارد و 250 میلیون ریال برای ساخت این واحدهای مسکونی مددجویان روستایی هزینه می‌شود. 

وی افزود: در حال حاضر عملیات اجرایی این واحدها توسط این نهاد و با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شده است.

براتیان با بیان اینکه این اعتبارات از محل تسهیلات بانکی طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی تأمین می‌شود، گفت: از اسفندماه سال گذشته نیز اقدامات لازم برای ساخت 28 واحد مسکونی مددجویان شهری انجام شده بود که  اکنون عملیات اجرایی این واحدها برای تکمیل واحدها آغاز شده است.

وی ادامه داد: برای هر یک از واحدهای مذکور شهری نیز اعتباری بالغ بر 100 میلیون ریال از محل مصوبات دور سوم سفر به استان اختصاص یافته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مانه و سملقان گفت: در سال گذشته ساخت 300  واحد مسکونی روستایی تعهد شده بود که  عملیات اجرایی 211 واحد آن با اعتبار 21 میلیارد و 100 میلیون ریال از تیرماه سال گذشته آغاز شد و اکنون برخی از آن‌ها تکمیل و واگذار شده است و مابقی نیز در حال تکمیل است.

وی یکی از خدمات ارزشمند این نهاد را تأمین سرپناه و مسکن برای خانواده‌های نیازمند عنوان کرد و گفت: فعالیت‌های کمیته امداد در چند سال اخیر برای تأمین مسکن مددجویان قوت گرفته است.

براتیان خاطر نشان کرد: از آنجایی که مسکن جزو نیازهای اساسی انسان به شمار می‌آید و این نیاز برای مددجویان که از نظر اقتصادی ضعیف هستند بسیار مشکل ساز است بنابراین این نهاد در تلاش است تا با ساخت واحدهای مسکونی نیاز آنان را در حد توان رفع کند.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول