اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان

630 میلیارد تومان در بخش مسکن روستایی پرداخت شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان گفت: تاکنون 630 میلیارد تومان در بخش مسکن روستایی در استان همدان پرداخت شده است.

630 میلیارد تومان در بخش مسکن روستایی پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حسن ظفری بعد از ظهر امروز در کمیته اجرایی مسکن روستایی استان در نهاوند در جمع مدیران ادارات بنیاد مسکن شهرستان‌های استان اظهار داشت: روحیه جهادی در بخش احداث مسکن روستایی موجب شده تا همانند دوران دفاع مقدس در بخش مسکن موفقیت و دستاوردهای مطلوبی حاصل شود.

وی گفت: بنابراین تا زمانی که حتی یک واحد روستایی نیازمند مقاوم‌سازی باشد باید در این بخش با روحیه و تلاش مضاعف وارد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان از ساخت 81 هزار واحد مسکونی در روستاهای استان از سال 84 تاکنون خبر داد و بیان کرد: از این تعداد 79 هزار واحد به بانک‌ها معرفی و 63 هزار واحد موفق به دریافت پایان کار شده‌اند.

وی بهسازی روستایی را هدیه‌ای گرانقدر از سوی بنیاد مسکن به روستاییان خواند و ادامه داد: در 401 روستای بالای 20 خانوار عملیات طرح هادی و بهسازی آغاز شده که 214 روستا به اتمام رسیده و 174 روستای دیگر نیز در حال بهسازی هستند.

ظفری از صدور سند مالکیت به 723 روستا در استان خبر داد و افزود: 123 هزار جلد سند ثبتی به متقاضیان روستایی داده شده است.

وی به احداث مسکن مهر به عنوان یکی از افتخارات نظام در شهرهای زیر 25 هزار نفر در استان اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون 6 هزار و 337 متقاضی مسکن مهر در این شهرها ثبت نام کرده‌اند که 5 هزار و 607 نفر واجد شرایط دریافت تسهیلات 20 و 25 میلیون تومانی مسکن مهر در سطح استان هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان گفت: تسهیلات سال 91 مسکن مهر استان در شهرهای زیر 25 هزار نفر، 2 هزار واحد است.

وی افزود: استان همدان از نظر اجرای ساخت مسکن روستایی حائز رتبه نخست کشور از نظر اجرای این عملیات در سطح روستاهاست زیرا در همه روستاهای استان واحدهای مسکن روستایی در حال ساخت هستند.

ظفری اضافه کرد: تسهیلات مسکن روستایی امسال 12.5 میلیون تومان به ازای هر واحد است که 25 درصد افزایش داشته است که سهمیه سال 91 استان در زمینه مسکن روستایی 7 هزار واحد است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول