اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بنیاد مسکن بوشهر خبر داد

3 میلیارد تومان اعتبار ودیعه مسکن/ سنددار شدن بیش از 85 درصد خانه‌های روستایی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: امسال سه میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت ودیعه مسکن به استان بوشهر اختصاص یافته است.

3 میلیارد تومان اعتبار ودیعه مسکن/ سنددار شدن بیش از 85 درصد خانه‌های روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر ابراهیم فرزانه صبح امروز در نشست مدیران و معاونان بنیاد مسکن استان با استاندار بوشهر اظهار داشت: با توجه به میزان پرداختی ودیعه مسکن در سال‌های گذشته این میزان اعتبار برای سال جاری یک رکورد محسوب می‌شود.

وی افزود: سال گذشته 4 هزار و 541 سهمیه وام روستایی داشتیم که تعدادی از این سهمیه‌ها به بانک‌ها معرفی شده و تا شهریورماه امسال اعتبار این طرح‌ها باید جذب شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: بنیاد مسکن در قالب طرح مسکن مهر 27 شهر از 31 شهر استان بوشهر را تحت پوشش دارد و در سال جاری 3 هزار سهمیه برای ساخت در نظر گرفته شده است.

فرزانه گفت: سال گذشته 7 هزار سهمیه ساخت مسکن مهر داشتیم و در مجموع 10 هزار و 709 پرونده به بانک‌ها معرفی شده که 99 درصد آن عقد قرارداد شده است.

وی افزود: اگر به بحث مسکن مهر یک جانبه نگاه نشود بنیاد مسکن استان بوشهر در اجرای طرح مسکن مهر پیشتاز بوده است، بنابراین امیدواریم تا شهریورماه شاهد افتتاح 5 هزار واحد مسکن خود مالکین در استان باشیم.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: امسال آمادگی داریم تسهیلات برای هر تعداد طرح ویژه مسکن در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر پرداخت کنیم.

فرزانه ادامه داد: سنددار کردن خانه‌های روستایی از دیگر اقدامات مهم ما بوده که تاکنون بیش از 85 درصد خانه‌های روستایی استان سنددار شده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین کار سنددار کردن خانه‌ها در شهرهای زیر 25 هزار نفر نیز به بنیاد مسکن واگذار شده است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول