اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شیروان:

100 مسکن روستایی به مددجویان شیروان تحویل شد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: 100 واحد مسکونی در سال گذشته احداث و به خانواده‌های کمیته امداد این شهرستان تحویل داده شد.

100 مسکن روستایی به مددجویان شیروان تحویل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی، قربان احمدی‌فر اظهار داشت: در سال گذشته این نهاد متعهد شده بود تا 300  واحد مسکونی روستایی را با همکاری بنیاد مسکن احداث و تحویل مددجویان دهد.

وی افزود: در حال حاضر 100 واحد آن احداث و تحویل خانواده‌ها شده است و مابقی نیز در حال تکمیل است تا امسال به خانواده‌ها تحویل داده شود.

وی با بیان اینکه در سال 90 همچنین برای احداث و خرید 109 واحد مسکن شهری از محل مسکن مهر اقدام شد، گفت: این واحدها نیز اکنون در حال ساخت و تکمیل است.

احمدی‌فر سقف پرداختی برای ساخت هر یک از واحدهای مسکونی روستایی را 125 میلیون ریال دانست و اظهار داشت: برای ساخت هر یک از مسکن‌های شهری نیز تا سقف 100 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

وی زیربنای واحدهای مسکونی را با توجه به تعداد نفرات خانوار متغیر خواند و تصریح کرد: ناظران مسکن این نهاد در طول مدت احداث منازل مددجویی بر تمام امور ساخت و سازها نظارت دارند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان با بیان اینکه ساخت این مسکن‌ها  نقش بسزایی در رفتار و زندگی مددجویان دارد، گفت: در حقیقت ساخت این مسکن از لحاظ جایگاه اجتماعی برای فرزندان مددجو مثبت، سازنده و آرامش بخش است.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول