اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی خبر داد

بهره‌برداری 14 هزار مسکن روستایی در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: امسال 14 هزار واحد مسکونی روستایی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری 14 هزار مسکن روستایی در آذربایجان‌غربی

ایوب عزیزی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: از این تعداد 10 هزار واحد در قالب مسکن مهر و 4 هزار واحد دیگر در قالب نوسازی واحدهای مسکونی روستایی است.

وی با بیان اینکه برای تمام این واحدها تسهیلات بانکی در قالب قرض‌الحسنه ارائه شده است، تصریح کرد: نوسازی بافت فرسوده روستایی یکی از طرح‌های بنیاد مسکن در سال‌های اخیر است که طی آن واحدهای مسکونی فرسوده و غیرمقاوم مورد نوسازی قرار می‌گیرند.

این مسئول با اشاره به رعایت نکات فنی و استانداردهای موجود در ساخت واحدهای مسکونی روستایی، اعلام کرد: در این راستا تلاش شده با کمک ناظران و کاردان‌های فنی استانداردهای موجود در ساخت مسکن رعایت شود.

عزیزی اعلام کرد: واحدهای مسکونی احداث شده دارای استاندارد 2008 هستند و از شاخصه‌های موجود در این زمینه تبعیت می‌کنند.

وی ادامه داد: واحدهای مسکونی احداث شده در قالب مسکن مهر به صورت خود مالکی، گروه ساخت و تعاونی‌ها است که بر این اساس تسهیلات پرداخت می‌شود.

این مسئول اعلام کرد: در هر روستا و هر خانوار روستایی که اقدام به نوسازی واحد مسکونی خود کند و درخواست تسهیلات کند مشکلی نداریم و بنیاد مسکن در این زمینه روستاییان را همراهی می‌کند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول