اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

سنگرسازان بی‌سنگر پشتیبان اصلی جبهه‌های جنگ بودند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: سنگرسازان بی‌سنگر با اخلاص عمیقشان پشتیبان اصلی رزمندگان در جبهه‌های جنگ بودند.

سنگرسازان بی‌سنگر پشتیبان اصلی جبهه‌های جنگ بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین ‌به مناسبت هفته جهاد کشاورزی به همراه مدیر‌کل و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با خانواده دو تن از جانبازان این اداره کل دیدار کردند.

امام جمعه قزوین حضور بی‌نظیر و ماندگار سنگر‌سازان بی‌سنگر در دوران دفاع مقدس را قابل تقدیر دانست و خاطر‌نشان کرد: این دلاوران شجاع و مقاوم در آن ایام حماسه و ایثار به خوبی در جبهه‌های نبرد با ساختن سنگر، جاده و پل برای رزمندگان خدمات ارزنده‌ای به انقلاب کردند که بعضی از آن‌ها به درجه شهادت نائل گشتند.

باریک‌بین حضور همه قشرها در ایام جنگ تحمیلی را ستود و بیان کرد: در آن زمان که رژیم بعث عراق به همکاری کشورهای غربی می‌خواستند به قول خودشان این کشور مقاوم را به تصرف خود درآورند، جوانان مؤمن و انقلابی ما از تمام گروه‌های مختلف به جبهه‌ها اعزام شدند و در برابر دشمن ایستادگی کرده و نگذاشتند یک وجب از این خاک مقدس در تصرف آن‌ها باشد.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری جهادگران تلاشگر و فداکار در جبهه‌ها را تأثیرگزار دانست و افزود: در آن ایام ایثار و شهادت در جبهه‌ها افرادی را به یاد داریم که توانستند حتی در عملیات‌های مهم نقش به سزایی ایفا کنند که باید قدردان شهدا و ایثارگران باشیم.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه قزوین با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: الآن که چند سال است از آن حماسه‌ها و رشادت‌ها می‌گذرد دشمنان در حال توطئه و نقشه بوده و باید در همه حال وحدت و هم‌بستگی خود را حفظ کرده و پشتیبان ولایت باشیم.

امام جمعه قزوین به صیانت از خون شهدا و ایثارگران و جانبازان عنوان کرد: باید دستاوردهایی را که شهدا برای آنان زحمت کشیده‌اند و خون خود را نثار کرده را حفظ و به وصایای آن‌ها عمل کنیم.

امام جمعه قزوین با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ادامه داد: همه وظیفه داریم تا از وقت، فکر و موقعیتمان برای پیشرفت نظام جمهوری اسلامی استفاده کنیم.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه قزوین به پیشرفت‌های صورت گرفته در کشور اشاره و خاطر‌نشان کرد‌: پیشرفت‌های چشمگیری در طول چند سال پس از انقلاب اسلامی به برکت اسلام و در سایه کار و تلاش نصیب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

گفتنی است جهاد کشاورزی استان قزوین 19 شهید و 46 جانباز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول