اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

آیت‌الله صفایی بوشهری:

هنوز باور نداریم در جبهه جنگ نرم هستیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهرگفت: هنوز مسئولان شورای فرهنگ عمومی را جدی نگرفته‌اند و نمی‌دانند ما در جنگ نرم قرار داریم.

هنوز باور نداریم در جبهه جنگ نرم هستیم
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی بالاترین شورای فرهنگ در هر استان است و باید به آن بیش از پیش توجه کرد.
وی افزود: اگر فرهنگ عمومی با نگاه دینی برنامه‌ریزی و نظارت شود این امر موجب نهادینه شدن فرهنگ می‌شود.
امام جمعه بوشهر تصریح کرد: هم اکنون نیازمند تحول دانش بنیان و ولایی در شورای فرهنگ عمومی هستیم و اگر این کار بعد وجودی به خود نگیرد دچار چالش‌های جدی می‌شویم.
صفایی بوشهری بیان کرد: مشکلات نرم افزاری و عدم اجرایی شدن مصوبات شورای فرهنگی عمومی از مهم‌ترین مشکلات در حوزه فرهنگ عمومی است که باید مسئولان با دقت نظر بیشتری روی آن کار کنند.
وی با بیان اینکه هنوز باور نداریم که در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی هستیم، خاطر نشان کرد: وقتی جنگ نرم را شناختیم بعد از آن باید دفاع مقدس فرهنگی را آغاز کنیم.
امام جمعه بوشهر گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در اساسنامه خود در شورای فرهنگ عمومی تصریح کرده است که مصوبات شورای فرهنگ عمومی قانون است یعنی موضوعی که در شورا مصوب شد حکم قانون دارد و مجری آن استاندار و دستگاه‌های اجرایی هستند.
صفایی بوشهری افزود: یکی از ملاک‌های ارزیابی هر شخصیت اجرایی کردن مصوبات است.
وی بیان کرد: در بوشهر پیگیری‌های خوبی برای توسعه فعالیت‌های شورای فرهنگ عمومی صورت گرفته تا مشکلات اعتباری شورای فرهنگ عمومی هم حل شود.
دبیر ستاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر نیز در این نشست گفت:  در طول دهه ولایت به مدت 10 روز برنامه‌های متعددی در استان بوشهر برگزار می‌شود اما به دلیل کمبود اعتبار بسیاری از اقلام فرهنگی را به صورت قرض تهیه کردیم.
حسین کارگر افزود: اعتبارات تعیین شده برای ستاد غدیر را هنوز دریافت نکردیم و با وجود دو ابلاغیه از سوی استانداری، دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های خود را به ستاد غدیر اعلام نکردند.
وی افزود: با این وجود از دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم هر چه سریع‌تر برنامه‌های خود را به ستاد غدیر اعلام کنند و مسئولان نیز حضوری فعال در برنامه‌های غدیر داشته باشند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول