اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران:

فرزندان شهدا باید در جبهه جنگ نرم برتر باشند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در حال حاضر شما دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر وارث شهدا هستید و آنها در جنگ سخت برتر بودند و شما هم باید در جنگ نرم، تولید علم و نهضت نرم‌افزاری ممتاز بمانید.

فرزندان شهدا باید در جبهه جنگ نرم برتر باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، حسین پاک سرشت در مراسم تجلیل 300 دانش‌آموز ممتاز شاهد و ایثارگر استان بیان کرد: زمانی پدران شما در دفاع از کشور و وجب وجب از خاک این ملت ممتاز شده‌اند و امروز شما در عرصه‌های علمی ممتاز هستید.
وی ادامه داد: در جبهه هم عده‌ای جز گروه السابقون و السابقون بودند که همیشه ممتاز بودند آنها با حضور خود در گردان‌های ویژه به عنوان گروه خط شکن جانشان را در طبق اخلاص می‌گذاشتند و در مقابل تیربار مستقیم به قلب دشمن حمله می‌کردند و همگی شهید می‌شدند.
مدیرکل آموزش عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: رزمندگان ما آن چنان با تمام وجود در مقابل دشمن ایستادند که در این هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک ایران به تصرف دشمن در نیامد.
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر شما دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر وارث شهدا هستید و آنها در جنگ سخت برتر بودند و شما هم باید در جنگ نرم، تولید علم و نهضت نرم‌افزاری ممتاز بمانید تا کشور ما در عرصه‌های علمی ابر قدرت شود.
پاک سرشت تصریح کرد: شما دانش‌آموزان باید در کنار تحصیل به دنبال خودسازی و تقوی باشید که اگر علم و ایمان را با هم داشته باشید آنگاه می‌توانید دکتر چمران‌ها و دکتر شهریاری‌ها شوید.
وی تأکید کرد: شما باید در کسب مدارج علمی پیشتاز باشید و به فکر اداره کشور در آینده باشید و به فرموده امام راحل که «نگذارید این انقلاب به دست نامحرمان بیفتد» جامه عمل بپوشانید.
در ادامه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اظهار کرد: همانطور که پدران شما در سال‌های جنگ تحمیلی با رشادت‌هایشان از آرمان‌های امام راحل و انقلاب دفاع کردند، شما نیز باید با تحصیلات خود برای حفظ دستاوردهای آنان کوشش کنید.
سید محمد مهدی شهروش افزود: دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر با تلاش روز افزون خود از حالا به فکر کسب مدارج علمی بالا باشند و برای تقویت بنیه تحصیلی خود حضور فعال در کلاس‌های تقویتی و فوق برنامه داشته باشند.
گفتنی است بیش از یک هزار و 100 دانش‌آموز شاهد و ایثارگر در مدارس استان قزوین تحصیل می‌کنند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول