اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار اردبیل:

زنان فرماندهان جبهه‌های جنگ نرم در خانواده‌ها هستند

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار و مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: زنان جامعه ما امروز فرماندهان عاطفه و احساسات عمیق هدایت در جبهه‌های جنگ نرم در درون خانواده‌ها هستند.

زنان فرماندهان جبهه‌های جنگ نرم در خانواده‌ها هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، خدیجه جعفری‌‌‌‌‌اصل در کارگاه آمورشی «نقش بانوان در تحکیم بنیان خانواده» که به همت امور زنان سازمان جهاد کشاورزی در اردبیل برگزار شد اظهار داشت: زنان نقش بی‌بدیل و تاثیرگذار در تربیت فرزندان دارند و به عنوان ستون و مهره اصلی بنیان خانواده نقش موثر و سازنده‌ای در آماده‌سازی فرزندان برای حضور در جامعه ایفا می‌کنند. 
وی ادامه داد: مادران ما باید با راه‌های تقویت عواطف در خانواده، مهرورزی، ابراز محبت به همسر و فرزندان آشنا شوند و توجه به این مسایل وظیفه اصلی مادران است.
مشاور استاندار اردبیل با بیان اینکه زنان به عنوان فرماندهان جبهه‌های جنگ نرم، وظیفه‌ای خطیر و سنگین در پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب دارند، اضافه کرد: خانواده به عنوان یک نهاد فراگیر اجتماعی،هسته اولیه جامعه را سامان می‌دهد.
وی بزرگ‌ترین چالش امروز در غرب را سستی بنیان خانواده و تزلزل در هویت فرهنگی آنان دانست و گفت: مروری بر سیره عملی شخصیت حضرت زهرا(س) و تبیین آن بهترین کارگاه آموزشی برای مادران و دختران در راستای تحکیم بنیان خانواده است و مطالعه و الگوپذیری از ابعاد شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین و بی‌بدیل‌ترین مکتب آموزشی و تربیتی مادران و دختران جوامع بشری است.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با بیان اینکه نظام خانواده در عصر کنونی بیش از هر زمان دیگر در معرض هجوم عوامل متعدد فرهنگی اجتماعی قرار دارد، افزود: وسایل ارتباط جمعی از قبیل ماهواره‌ها و شبکه‌های اینترنتی شیوع بی بند و باری‌های اخلاقی را در پی دارد که این مسئله خانواده‌ها را در جوامع مختلف با چالش‌های جدی مواجه کرده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جعفری‌اصل بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در راستای وظایف قانونی خود برای ایجاد امکانات به ویژه در مناطق روستایی در حوزه زنان و خانواده برنامه‌ریزی مدون و جهاد گونه داشته باشند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول