اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری:

خبرنگاران بسیجی مجاهدان جبهه جنگ نرم هستند

خبرگزاری فارس: معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: خبرنگاران بسیجی مجاهدان جبهه مبارزه با جنگ نرم دشمن هستند.

خبرنگاران بسیجی مجاهدان جبهه جنگ نرم هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا توسلی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران افتخاری بسیج در کوهرنگ با تقدیر از تلاش آنان در عرصه پوشش خبری فعالیت‌های بسیج، اظهار داشت: خبرهای ارسالی باید دقیق، گویا، رسا و بدون ابهام باشد.
وی با تقسیم‌بندی انواع خبر و تبیین اهمیت خبررسانی، افزود: صداقت در عرصه خبرنگاری از ضروریات است و اختلافات سلیقه‌ای نباید در خبرنویسی تاثیر بگذارد.
توسلی تاکید کرد: خبرنگاران متحمل زحمات بسیار زیادی در عرصه فرهنگی کشور می‌شوند و سهم بسزایی در توسعه جامعه و اقناع افکار عمومی ایفا می‌کنند.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری نقش خبرنگاران بسیجی را مجاهدان جبهه مبارزه با جنگ نرم دشمن عنوان و تصریح کرد: انتقال و انتشار اخبار بسیج به‌منزله ترویج فرهنگ ناب بسیجی در جامعه است و این اقدام بسیار حساس و مهم است.
وی در ادامه با بیان اینکه ‌استکبار جهانی از نام بسیج در هراس است، گفت: استکبار جهانی با تجربیاتی که از لشکر مخلص خدا طی سه دهه پیروزی انقلاب اسلامی دارد توان و قدرت مقابله سخت با این لشکر الهی را در خود نمی‌بیند.
توسلی یادآور شد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی توطئه‌های فراوانی را طراحی کردند اما با هوشیاری،‌ درایت موسس انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری همچنین اطاعت و پیروی آحاد مردم بسیجی از ولایت فقیه، این توطئه‌ها با شکست مواجه شد.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) با بیان اینکه در مقابله با جنگ نرم هوشیاری، بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه حرف اول را می‌زند، گفت: یکی از رسالت خبرنگاران بصیرت‌افزایی است که تحقق این امر مستلزم تلاش جدی بسیجیان است.
وی با تأکید بر اینکه امروزه ‌دشمنان با جنگ نرم به میدان آمده‌اند، گفت: وظیفه نویسندگان، خبرنگاران و نخبگان این است که با اطلاع‌رسانی و افشای توطئه‌های دشمن، استکبار جهانی را در این میدان هم شکست دهند و خاکریزهای جنگ نرم را یکی پس از دیگری به تصرف خود در آورند.
توسلی خاطرنشان کرد: مستحکم کردن سطوح ذهنی، احساسات و اعتقادات جامعه به ویژه جوانان از جمله وظایفی است که اهل بصیرت در مقابله با جنگ نرم دشمن دارند.
وی با اشاره به ترفندهای دشمن در این ارتباط، افزود: زمانی که دشمن بتواند یک نظام جدید را جایگزین نظام ذهنی انسان کند، فروپاشی ذهنی ایجاد می‌شود.
در پایان این کارگاه آموزشی از دو خبرنگار بسیجی نمونه ناحیه مقاومت کوهرنگ با اهدای لوح تقدیر تجلیل به‌ عمل آمد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول